معاون سیاسی امنینی استاندار بوشهر گفت: برای توسعه زیرساخت‌های ورزسی در استان بوشهر طرح جامع ورزش استان بوشهر توسط اداره کل ورزش و جوانان استان تدوین شده است.
کد خبر: ۲۷۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۶ 26 April 2015
تابناک بوشهر: به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، فتح الله حقیقی در نشست با روسای فدراسیون ورزشی اسکیت و انجمن‌های ورزشی کشور اظهار داشت: استان بوشهر پایتخت انرژی کشور محسوب می‌شود و با تدوین طرح جامع ورزشٰ، صنایع مستقر در استان به صورت ویژه از جوانان و ورزش استان حمایت می‌کند.
 
وی با اشاره به اینکه جوانان استان بوشهر در رشته‌های مختلف ورزشی از ظرفیت بالایی برخوردار هستند، افزود: ورزش امروز به عنوان یک علم در دنیا از آن یاد می‌شود و ما باید با برنامه ریزی دقیق ورزش استان بوشهر را پویا و گسترش دهیم.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: ما به دنبال این هستیم که ورزش استان را به صورت زیرساختی گسترش دهیم و بستر توسعه رشته های ورزشی را فراهم سازیم.
 
حقیقی با بیان اینکه طرح جامع ورزش استان بوشهر توسط اداره کل ورزش و جوانان استان تدوین شده است، بیان کرد: اکنون هم وضعیت موجود سرانه ورزشی استان به تفکیک آقایان و بانوان بررسی شده و ظرفیت‌های رشته‌های مختلف ورزشی استان نیز به ترتیب اولویت کارشناسی شده است.
 
وی گفت: ورزش‌های آبی و ساحلی به همراه دو رشته اسکیت و دوومیدانی در استان بوشهر گسترش می‌یابد و در این زمینه سرمایه گذاری خوبی می‌شود.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: در سال 1394 وضعیت ورزش و جوانان استان بوشهر تغییر می‌کند و طرح‌های مختلفی برای توسعه ورزش استان در دست اجرا است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار