مدیر کل گمرکات استان اردبیل گفت: نصب دستگاه اکس‌ری در گمرکات اردبیل در اولویت قرار دارد به طوری که برای خرید آن به 700 میلیون تومان اعتبار نیاز است.
کد خبر: ۲۶۳۲۹۹
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹ 20 July 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، صفریان در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در اردبیل اظهار کرد: مراحل خرید دستگاه اکس ری انجام شده و سعی ما بر این است تا با نصب این دستگاه مشکلات و موانعی که در این حوزه است برطرف شود.

وی در مورد فعالیت شبانه‌روزی گمرک بیله‌سوار گفت: در فعالیت شبانه‌روزی گمرک بیله‌سوار برخی موانع و اشکالات وجود دارد و تا زمانی که این اشکالات را برطرف نکنیم نمی‌توانیم فعالیت گمرک بیله‌سوار را شاهد باشیم.

وی افزود: در حال حاضر گمرک بیله‌سوار از ساعت 8 صبح تا ساعت 19 شب فعالیت می‌کند و ما در تغییر ساعات کاری گمرک هیچ مشکلی نداریم.

وی افزود: با توجه به اختلاف یک و نیم ساعت گمرک آذربایجان با گمرک استان اردبیل در مبدا شروع فعالیت ما آمادگی داریم این اختلاف ساعت را برطرف کنیم که در این زمینه اخیرا با مسؤولان کشور آذربایجان رایزنی‌هایی انجام دادیم تا مشکلات و موانع در این زمینه برطرف شود.

صفریان گفت: برای اینکه بتوانیم رقم صادراتی استان اردبیل را افزایش دهیم سعی کردیم تا با همراهی تجار و بازرگانان بخشی از موانع موجود برای سهولت فعالیت آن‌ها را برطرف کنیم که در این زمینه در حال حاضر برخی نشست‌هایی را نیز با مسؤولان گمرک کشور آذربایجان انجام دادیم که البته حل برخی از این مشکلات نیز مربوط به تلاش کشور مقابل است.

وی فعالیت تنها گمرک مرزی استان را در بیله‌سوار و ضرورت رفع مشکلات و موانع پیش رو را در این بخش یادآور شد و گفت: ما نیز با همراهی مسؤولان استانی پیگیر پرداخت جوایز صادراتی تجار و همچنین توسعه تجارت الکترونیکی و رفع موانع و قوانین مخل در صادرات هستیم تا در سال اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل، بتوانیم مشکلات را یکی پس از دیگری برطرف کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار