کد خبر: ۲۶۲۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۱ 19 July 2016
استاندار مازندران در جمع فعالان اقتصادی مازندران اظهار کرد:دولت چه اقدامی در مازندران باید انجام می‎داد که نداد! ما باید از این بابت مطالبه‌گر باشیم.

ربیع فلاح جلودار چندی قبل در جمع فعالان تولیدی استان مازندران در واکنش به اظهارات مسئول انجمن صنایع غذایی استان مازندران اظهار کرد: باید بپرسم که در استان مازندران چه اقدامی برای رفع مشکلات تولیدی باید انجام می شد که انجام نشد.

وی با این مضمون که من باید در این زمینه مطالبه‌گری کنم، افزود: اقدامات زیادی برای رفع تولید در استان انجام شد.

استاندار مازندران خاطر نشان کرد: جلسه ستاد تسهیل استان 700 مصوبه داشت که تلاش زیاد در این ستاد برای رفع مشکل فعالان اقتصادی استان برداشته شد.

وی با اعلام اینکه مشکل 350 واحد تولیدی استان مازندارن در ستاد تسهیل حل و فصل شد، افزود: همه تلاش ما این است که فعالیت بخش خصوصی در استان رونق بگیرد.

فلاح در ادامه با انتقاد غیر مستقیم از عملکرد دولت این صحبت محمدپور عمران مدیر کل صنعت معدن و تجارت از تکرار کرد و گفت: ما وارث مشکلات گذشتگان هستیم.

استاندار مازندران در ادامه با بیان اینکه کشور 12 سال با دیگر کشورها در جنگ اقتصادی بود، افزود: دولت یازدهم با اجرای توافق هسته‌ای زمینه‌ای را ایجاد کرد که شاهد حضور فعالان اقتصادی زیادی در کشور و استان مازندران هستیم.

وی با اعلام اینکه اگر روند گذشته به همین منوال ادامه داشت، کشور دچار مشکل می‌شد، گفت: مردم با حضور در حماسه سیاسی انتخابات خواستار تحول اساسی در کشور شدند.

فلاح با اذعان به وجود مشکلات در حوزه تولید گفت: مشکلات در استان وجود دارد، خودمان نسبت به وضع موجود انتقاد داریم، ولی سمت و سوی دولت به سمت رفع مشکلات و موانع است. بلاغ
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار