فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: باشگاه مقاومت متعلق به مجموعه ورزش استان است و تلاش سپاه فراهم کردن زمینه حضور قدرتمند این باشگاه در رویدادهای ورزشی کشور به خصوص لیگ برتر فوتسال است.
کد خبر: ۲۴۵۷۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷ 14 June 2016

به گزارش ایرنا از روابط عمومی سپاه استان البرز، سردار علی استاد حسینی روز سه شنبه در نشست اعضای هیات مدیره باشگاه مقاومت البرز با ابراز خرسندی از تعیین تکلیف تشکیلات اجرایی این باشگاه اظهار داشت: در شکل گیری هیات مدیره و کادر اجرایی باشگاه تلاش شده از کسانی دعوت شود که اثربخشی لازم را داشته باشند و تیم مردمی مقاومت را یاریگر باشند.

وی تصریح کرد: باشگاه مقاومت یک مجموعه فرهنگی ورزشی است و حضور برخی مدیران فرهنگی در ترکیب هیات مدیره نیز با همین رویکرد صورت رفته است.

علی فیروزگاه، عضو هیات مدیره باشگاه مقاومت نیز در این نشست با تاکید براینکه فعالیت های باشگاه مقاومت نباید محدود به رشته فوتسال باشد، گفت: سرمایه گذاری و تیم داری در سایر رشته های ورزشی و فراهم کردن ساختمان اداری برای فعالیت مستقل باشگاه باید در دستور کار مقاومت باشد و اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باید برای تحقق آنها تلاش کنند.

دیگرعضو هیات مدیره این باشگاه که از اعضای شورای شهر کرج محسوب می شود نیز در اظهار نظری جالب و قابل تامل تاکید کرد: در اداره باشگاه مقاومت نباید توقعات از مجموعه مدیریت شهری مطرح شود.

وی گفت: مجموعه شورای شهر و شهرداری کرج تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا برای حل مشکلات این تیم و حمایت از آن قدم بردارد و باید فضا به گونه ای باشد تا انتظارات عمومی در این بین بالا نرود.

سعید فیروزگاه افزود: شورای شهر کرج برای سال جاری مصوبات خوبی را برای حمایت از تیم های ورزشی و تجلیل از مدال آوران داشته است و به طور حتم با درک فضای موجود برای حمایت از تیم فوتسال مقاومت نیز پیش قدم خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز و عضو هیئت مدیره این باشگاه هم با تاکید براینکه مقاومت متعلق به البرز است و برای این استان خواهد ماند، گفت: مقاومت می تواند ظرفیت لازم برای رشد و تعالی استعدادهای ورزشی این استان را فراهم کند و به خودکفایی برسد.

رضا گل محمدی افزود: مقاومت نماینده البرز در لیگ برتر فوتسال کشور است و ضرورت دارد هر آنچه در توان استان است برای موفقیت و سربلندی آن صورت گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار