تابناک کهگیلویه وبویراحمد
وی با بیان اینکه تعداد ۹۰۰ بیمارخاص و صعب العلاج دراستان داریم که نیازمند امکانات بیشتر می باشند، از همه خیرین و نیکوکاران دعوت نمود تا کمیته امداد را در راستای کمک به این بیماران یاری نمایند
کد خبر: ۲۱۵۳۷۱
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۳ 19 April 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،مدیرکل کمیته امداد استان در دیدار با بخشدار بخش لوداب و کارکنان کمیته امداد این بخش، گفت: سیاست ما در سال جدید ورود عملیاتی و میدانی به کارها می باشد.

فرید محبی افزود: حسب فرمایش مقام معظم رهبری،کمیته امداد در بحث اقتصاد مقاومتی فعالیت خواهد نمود و برنامه های این نهاد براساس شعار سال تنظیم می شود.

محبی با اشاره به اینکه رویکرد اقتصادی بخصوص در حوزه اشتغال مد منظرمی باشد، گفت: در این راستا در سال گذشته ۸۳۰ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد خودکفا شده اند.

وی یکی از دیگر مهمترین برنامه های کمیته امداد در سال جاری را بحث تأمین مسکن مددجویی برشمرد و خاطرنشان کرد: درخصوص تعمیرات، احداث، خرید، بهسازی، نوسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی در سال جاری با اعتباراتی که از طرق دولت در اختیار این نهاد گذاشته شده اقدامات موثری انجام می دهیم.

مدیرکل کمیته امداد استان بر مددکار محوری در کمیته امداد تأکید کرد و گفت: امدادگری یعنی امانت داری و ما امدادگران صداقت در رفتار و گفتار را جهت جلب اعتماد مردم سرلوحه کار خود قرار داده و پاسخگویی شفاف در خدمت رسانی داشته و تلاش کنیم با الگوگرفتن از اعتقادات دینی به حفظ کرامت و عزت نفس مددجویان توجه داشته باشیم.

محبی با اشاره به اینکه اولویت اول ما مشکلات خانواده های مددجو می باشد و کار ما صرفاً خدمات رسانی به نیازمندان است، از امدادگران خواست عدالت رفتاری با جامعه هدف داشته و حسن خلق را در امورات روزانه مورد توجه قرار داده و در پاسخگویی و رفع مشکلات مردم تسریع نموده و در راه خدمت رسانی، رضایت پروردگار را در نظر داشته باشند.

وی با بیان اینکه تعداد ۹۰۰ بیمارخاص و صعب العلاج دراستان داریم که نیازمند امکانات بیشتر می باشند، از همه خیرین و نیکوکاران دعوت نمود تا کمیته امداد را در راستای کمک به این بیماران یاری نمایند.

محبی با اشاره به تعداد ۹هزار دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد در مدارس استان ، گفت: دراین راستا یک هزار و ۱۰۰ رابط فرهنگی برای مشاوره و راهنمایی دانش آموزان تحت حمايت در مدارس با کمیته امداد همکاری می نمایند.
13درصد مردم لوداب تحت حمایت کمیته امداد
بخشدار لوداب در این نشست گفت: ذات کار امداد قطعاً امدادرسانی به مددجویان و افراد نیازمند است.

جمال روحانی با بیان اینکه ۱۳ درصد مردم لوداب تحت حمایت کمیته امداد هستند، بیان کرد: با توجه به محرومیت حاکم بر منطقه، بخشداری بعنوان عضوی از دولت از تمام ظرفیت های خود برای کمک به محرومان استفاده خواهد نمود.
لزوم همکاری همه دستگاه ها
مدیر کمیته امداد شهرستان بویراحمد نیز در این نشست، گفت: با توجه به اینکه توانمندسازی مددجویان رویکرد اصلی کمیته امداد است، ما امدادگران برای ارائه خدمات مطلوب تر تمام تلاش خود را به کار می گیریم.

هادی ولایتی با اشاره به اینکه لوداب با ۱۴۷ روستا در منطقه از محروم ترین بخش های کشور می باشد، بیان کرد: یکی از برنامه های مهم کمیته امداد ارائه خدمت به مناطق محروم تر استان می باشد که در این راستا نیازمند همکاری و تعامل همه دستگاههای اجرای هستیم.

در پایان این نشست از چند خانواده از بیماران تحت حمایت بازدید و مساعدت هایی بعمل آمد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار