مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: هنرمندان باید به تقویت و نهادینه کردن باورهای اسلامی در جامعه توجه ویژه داشته باشند.
کد خبر: ۲۱۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶ 11 April 2015
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: هنرمندان باید به تقویت و نهادینه کردن باورهای اسلامی در جامعه توجه ویژه داشته باشند.

به گزارش فارس؛ حجتالاسلام علی دشتکی در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه همدان با اشاره به جایگاه زن در جامعه اسلامی اظهار کرد: اگر زن در جامعه نبود تداوم آفرینش انسان‌‏ها نمی‏‌توانست استمرار پیدا کند.

وی با اشاره به سالروز هنر انقلاب اسلامی افزود: انقلاب اسلامی فضایی را در کشور ایجاد کرد که افرادی همچون شهید آوینی در جامعه رشد پیدا کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان با بیان اینکه همه شهدا هنرمند بودند، هنر آنها را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دانست و گفت: شهدا با خودسازی به خودشناسی رسیدند و در نهایت خداشناسی را پیدا کردند.

وی با بیان اینکه آثار حرکت شهید آوینی امروز هم به عنوان الگو در جامعه مورد استفاده قرار میگیرد، گفت: هنر اسلامی از شاخصههای مهمی برخوردار است که تمام این‌ها در عملکرد شهید آوینی نمود پیدا کرده است.

دشتکی با اشاره به تقابل جبهه حق و باطل گفت: ایران در جایگاه حق قرار گرفته و فرمانده جبهه حق استراتژی ارزشمندی را برای مقابله با باطل هدف‌گذاری کرده که راهبرد اصلی آن سبک زندگی اسلامی است.

وی بیان کرد: برای تحقق سبک زندگی اسلامی با محوریت قرآن و عترت باید از تمام ظرفیتها و فرصتهای موجود در جامعه بهره برد در این راستا هنر و هنرمندان یکی از این فرصتها هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان تأکید کرد: هنرمندان باید به تقویت باورهای اسلامی و تحقق اهداف نظام در جامعه توجه ویژه داشته باشند چرا که روح طهارت و تقوا در هنر نهفته است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار