مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان،مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به نقش ویژه مبلغان و روحانیان در آستانه سفر هیئت دولت به استان، گفت: دعوت عمومی برای استقبال از هیئت دولت ضروری است.
کد خبر: ۲۱۱۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۶ 12 April 2016
حجت الاسلام علی شکری بعداز ظهر سه شنبه در نشستی با حضور مبلغان، فعالان فرهنگی، روحانیان اعزامی به روستاهای شهرستان شاهرود و اعضای تشکل های دینی و مذهبی به میزبانی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان در راستای برنامه ریزی و بسترسازی استقبال از هیئت دولت، ضمن اشاره به لزوم استقبال فراگیر و همه جانبه از کاروان تدبیر و امید، ابراز داشت: استقبال از ریاست جمهوری و هیئت دولت به چند دلیل اهمیت دارد که نخستین آنها این است که دکتر روحانی، بومی استان هستند و استقبال از ایشان در خانه می بایست با سایر استان ها تفاوت داشته باشد.

وی افزود: دومین موضوع با اهمیت در استقبال از ریاست جمهوری این است که سفر به سمنان نخستین سفر پس از نامگذاری سال اقدام و عمل در سایه اقتصاد مقاومتی است که مردم و رسانه ها به دستاوردهای این سفر چشم دارند و به دقت آن را رصد خواهند کرد.

سمنان میزبان فرزند خود

عضو شورای فرهنگ عمومی استان سمنان درباره نقش روحانیان در تهییج افکار عمومی برای استقبال پرشور از شخص دوم نظام جمهوری اسلامی، گفت: روحانیان می بایست با تبلیغ در راستای دعوت عمومی مردم برای حضور و استقبال از ریاست جمهوری و کاروان همراه وی، اهتمام ویژه داشته باشند.

شکری با بیان اینکه امروز استان سمنان میزبان کاروان دولت مردان است، ابراز داشت: امروز دیگر نامی از شهرستان و روستایی خاص بردن معنا ندارد و مردم استان از شرقی ترین روستاهای میامی تا غربی ترین روستاهای بخش ایوان کی می بایست در استقبال عمومی از ریاست دولت یازدهم سنگ تمام بگذارند و در این بین نقش نهادهای فعال فرهنگی به ویژه روحانیان می تواند تاثیرگذار و مهم باشد.

وی افزود: روحانیان از امروز تا لحظه ورود کاروان تدبیر و امید به استان سمنان می بایست در راستای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول سی و هفت سال حیات با برکت، دستاوردهای دولت یازدهم در عرصه های مختلف بهداشت و درمان، اقتصاد و راه سازی، عمران، جهاد کشاورزی و همچنین ریشه های تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی در میان مردم سخن بگویند تا در نهایت بتوانیم استقبالی شایسته و در خور نام مردم کویر نشین و شهید پرور استان سمنان از کاروان دولت بعمل آوریم.

مردم استان سمنان پشتیبان ولایت هستند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به سبقه مردم دیار قومس در ولایتمداری، گفت: مردم ما از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در همه بزنگاه های تاریخ معاصر کشور مانند جنگ تحمیلی و تقدیم سه هزار شهید گلگون کفن، دوران سازندگی و تحریم ها نشان داده اند که همراه و پشتیبان ولایت فقیه، نظام جمهوری اسلامی و دولت هستند.

شکری با اشاره به انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری، ابراز داشت: نمونه بارز دیگر این حضور و در صحنه بودن مردم دیار قومس انتخاباتی است که با کیفیت و کمیت بسیار بالایی برگزار شد.

وی افزود: امیدواریم مردم دیار قومس یکبار دیگر و این بار در استقبال از کاروان دولت تدبیر و امید برگی زرین در تاریخ باشکوه این استان ورزق بزنند و از سوی دیگر شاهد برکات فراونی از لحاظ عمرانی، فرهنگی، اعتباری و پروژه های سطح استان در خلال این سفر باشیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار