حسین خالقی‌مجد با اشاره به بازدید 58 مکان بین‌راهی در ایام نوروز افزود: 19 واحد بین‌راهی به دادگاه معرفی شدند.
کد خبر: ۲۰۶۴۱۲
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲ 05 April 2016

حسین خالقی‌مجد با اشاره به بازدید 58 مکان بین‌راهی در ایام نوروز افزود: 19 واحد بین‌راهی به دادگاه معرفی شدند.

به گزارش برنا ، مسئول بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت شهرستان همدان با اشاره به اجرای طرح سلامت نوروزی در شهرستان ملایر، اظهار کرد: این طرح از ابتدای اسفند ماه سال گذشته آغاز شد و تا 15 فروردین‌ ماه جاری ادامه داشت.

وی با بیان اینکه حفظ و تأمین سلامت شهروندان و مسافران نوروزی هدف اجرای طرح بود، گفت: در این مدت سعی کردیم با متخلفان برخورد کنیم و نظارت‌ مستمر بهداشتی و کنترل عوامل محیطی را در دستور کار جدی قرار دهیم.

مسئول بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت شهرستان همدان از بازدید 4 هزار و 327 مرکز تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی در همدان طی اجرای این طرح خبر داد و افزود:‌ طی این مدت 42 مرکز تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی نیز تعطیل شد.

وی از معرفی 103 واحد تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی به دادگاه خبر داد و گفت: با اجرای این طرح از 243 اماکن عمومی بازدید شد.

خالقی‌مجد با اشاره به معرفی 10 مکان عمومی به دادگاه در اجرای طرح سلامت نوروزی خاطرنشان کرد: یک مکان عمومی نیز در این مدت تعطیل شد.

وی با اشاره به بازدید 58 مکان بین‌راهی در ایام نوروز افزود: 19 واحد بین‌راهی به دادگاه معرفی شدند.

مسئول بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت شهرستان همدان از صدور 959 کارت تندرستی برای کارکنان تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی خبر داد و گفت: تعداد کارت تندرستی برای کارکنان اماکن عمومی نیز 124 مورد بوده است.

وی با اشاره به صدور 39 کارت تندرستی برای اماکن بین‌راهی، افزود: ‌148 مورد نمونه‌برداری از مواد غذایی نیز در این مدت انجام شد.

خالقیمجد با بیان اینکه 161 مورد نمونه‌برداری آب در ایام نوروز در همدان انجام شد، گفت: 42 مورد نمونه‌برداری آب استخرها نیز صورت گرفت.

وی از کلرسنجی 2 هزار و 127 مورد آب آشامیدنی خبر داد و افزود:‌ در این مدت 17 هزار و 726 کیلو مواد غذایی فاسد و غیر قابل مصرف کشف و معدوم شد.

مسئول بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت شهرستان همدان در پایان سخنانش از برخورد با 28 دست‌فروش مواد غذایی دوره‌گرد در ایام نوروز خبر داد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار