همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اجتماع عظیم عزاداران فاطمی، همراه با تشییع پیکر 8 شهید دفاع مقدس از میدان شهدای مشهد به سمت حرم مطهر رضوی برگزار شد.
کد خبر: ۱۹۷۳۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲ 13 March 2016
به گزارش تابناک رضوی، اجتماع عظیم عزاداران فاطمی همزمان با دوم جمادی الثانی سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) روز یکشنبه با حضور آیت الله علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد و دهها هزار زائر و مجاور در این شهر برگزار شد.
 
زائران و مجاوران سوگوار فاطمی در این مراسم شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) را به محضر امام هشتم (ع) تسلیت گفتند و پیکر مطهر شهدای هشت سال دفاع مقدس را بر دستان خود تا حرم مطهر امام رضا(ع) تشییع کردند.
 
همچنین حاضران در این اجتماع عظیم در طول مسیر با نوای حزن انگیز نوحه خوانانی مانند حاج احمد واعظی در عزای حضرت فاطمه زهرا(س) و فرزندان شهیدش بر سر و سینه زدند و در انتهای این مسیر، عزاداران فاطمی همراه با پیکر پاک شهدا در صحن جامع رضوی حرم مطهر امام رضا(ع) گرد آمدند و پس از تشییع،  مقتل خوانی آیت الله سید احمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد برگزار شد و عزاداران فاطمی نماز را به امامت ایشان اقامه کردند.

گفتنی است این هشت شهید دفاع مقدس که به تازگی در عملیات تفحص شناسایی شده بودند پس از طواف بارگاه امام هشتم(ع) در محل گلزار شهدای بهشت رضا(ع) مشهد مقدس به خاک سپرده می شوند.
برچسب ها: شهدا ، تشییع ، فاطمیون ، مشهد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار