منتخب مردم شاهرود و میامی در مجلس دهم؛
به گزارش تابناک سمنان،منتخب مردم شاهرود و میامی در مجلس دهم، با اشاره به لزوم توجه به مسائل فرهنگی، گفت: زیربنای همه امور را می توان در فرهنگ یافت لذا نگاه فرهنگی حتی به سیاست نیاز امروز جامعه است.
کد خبر: ۱۹۰۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۵ 01 March 2016
سیدحسن حسینی صبح سه شنبه در دیدار با مدیرکل و پرسنل اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، اعضای کانون مداحان و شورای هیئات مذهبی شهرستان شاهرود، ضمن تاکید بر لزوم اشاعه فرهنگ دینی و توجه ویژه به مقوله فرهنگ در جامعه، اظهار داشت: امروز فصل جدید در مناسبات اجتماعی، فرهنگی و سیاسی فراهم شده و آن نگاه ویژه به مقوله فرهنگ است لیکن بنده نیز سعی دارم تا با رویکردی فرهنگی به همه مسائل از جمله سیاست نگاه کنم تا بتوانیم در این زمینه به توسعه دست یابیم.

وی با تاکید بر اینکه فرهنگ زیربنا و محوریت نظام مقدس جمهوری اسلامی محسوب می شود، افزود: این مهم در سال های اخیر متاسفانه دستخوش ناملایماتی شده است چرا که برخی با نگاه صرفا سیاسی به مقوله فرهنگ انتقاداتی را متوجه خود ساختند اما خوشبختانه این نگاه های امروز کمتر دیده می شود و ما نیز باید سعی کنیم تا این قبیل رویکردها را تغییر دهیم.

سازمان تبلیغات اسلامی نقش ویژه در پرشور شدن انتخابات داشت

منتخب مردم شاهرود در مجلس دهم، ضمن تاکید بر نقش آفرینی مثبت سازمان تبلیغات اسلامی در برگزاری پرشور انتخابات هفتم اسفندماه، گفت: این نهاد انقلابی در کشور نقش بسزایی در خلق حماسه هفتم اسفندماه، از طریق جلب مشارکت عمومی و فضا سازی برای حضورحداکثری مردم داشت که این مهم جای تقدیر دارد.

حسینی با اشاره به ظرفیت های اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، تاکید کرد: شورای هیئات مذهبی، کانون مداحان، روحانیان اعزامی، مبلغان، شبکه تبلیغی، دارالقرآن الکریم و کانون های فرهنگی مذهبی هر کدام به نوبه خود در انجام وظیفه واحد که همانا تلاش در راستای جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بود، به خوبی نقش آفرینی کردند.

وی درباره فضای انتخاباتی در شاهرود نیز افزود: خوشبختانه فضای انتخاباتی در کشور با حضور پررنگ و تاثیرگذار مردم بسیار خوب بود هرچند دشمن تمام سعی و تلاش خود را کرد تا انتخابات را به بیراهه بکشاند و شادی حضور را به کام مردم تلخ کند اما خوشبختانه ملت بصیر ایران اسلامی با مشارکت حداکثری خود نگذاشتند تا آنها به اهدافشان برسند.

سازمان تبلیغات در انتخابات نمره قبولی گرفت

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان نیز در این نشست، با اشاره به ظرفیت های ویژه این نهاد در سطوح اجتماعی، گفت: فضاسازی تبلیغاتی، مشارکت حداکثری مردم، برگزاری همایش و جلسات و توجیه اقشار تاثیرگذار مردم از جمله اقداماتی بود که این اداره کل در ایام منتهی به انتخابات هفتم اسفندماه در دستور کار قرار داده بود.

حجت الاسلام علی شکری افزود: این اقدامات با استفاده از ظرفیت های ویژه اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان مانند کانون مداحان، شورای هیئات مذهبی، روحانیان، شبکه تبلیغی و ... انجام شد که خوشبختانه می توان به این اقدامات نمره قبولی داد.

وی افزود: اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان در حد توان و حتی بیش از آن توانست تا در ایام منتهی به انتخابات با توجه به منویات مقام معظم رهبری در راستای جلب مشارکت عمومی اقشار مختلف مردم تاثیرگذار باشد و در این بین نقش نهادهای فرهنگ سازجامعه غیر قابل چشم پوشی است.

فرهنگ مورد توجه منتخبان مردم باشد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان خواستار توجه ویژه منتخب مردم شاهرود و میامی در مجلس دهم به مقوله فرهنگ شد و گفت: امروز کشور با مشکلاتی از جمله بیکاری، کمبود آب و سرمایه گذاری دست و پنجه نرم می کند که می توان با برنامه ریزی در راه رفع آن ها اقدام کرد اما در این بین نباید از مقوله فرهنگ غافل ماند.

شکری همچنین از کشاورزی و گردشگری به عنوان دو محور توسعه و توجه در شاهرود و میامی نام برد و توضیح داد: ظرفیت های خوب گردشگری موجود در شاهرود، میامی می تواند با برنامه ریزی و عنایت ویژه مسئولان در راستای توسعه فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی تاثیر بسزایی داشته باشد.

وی افزود: از سوی دیگر شرق استان سمنان قطب کشاورزی آن محسوب می شود و این مقوله نیز باید مورد توجه مسئولان به ویژه منتخب مردم قرار گیرد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار