شهردار شيراز گفت: تمامی امکانات و ظرفیت‌های شهرداری شیراز برای استقبال هر چه باشکوه‌تر از كاروان پیکرهای مطهر قريب ۱۰۰ شهید گمنام به کار گرفته می‌شود.
کد خبر: ۱۶۶۹۷۹
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۱ 20 January 2016
تابناک فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری شیراز:علیرضا پاک‌فطرت، شهردار شيراز با اشاره به حضور عطرآگين حدود يكصد شهيد گمنام در فارس و شيراز افزود: آنچه ایران اسلامی دارد به برکت خون شهداست و در این راستا تمامی امکانات و ظرفیت‌های شهرداری شیراز برای تشییع باشکوه شهدای گمنام به کار گرفته می‌شود.

وی با بیان اینکه آنچه عزت و احترام برای ایران اسلامی و امنیت برای مردم و کشورمان حاصل شده است به برکت همین شهیدان است، تصریح کرد: تمامی افراد جامعه باید با حضور خود در این آئین بزرگ فرهنگی و ماندگار در تاریخ شهر مقدس شیراز، نسبت به شهدا ادای دین کنند.

شهردار شیراز با اشاره به برگزاری آئین تشییع شهدای گمنام در روز پنج‌شنبه، یکم بهمن ماه به تشریح برخی اقدامات انجام شده توسط شهرداری به همین مناسبت پرداخت و یادآور شد: محل تجمع مردم در این روز میدان شهدا و از مقابل ساختمان مرکزی شهرداری است.

پاک‌فطرت با بیان اینکه اقدامات بسیاری توسط شهرداری برای مشارکت در هرچه بهتر و باشکوه برگزار شدن مراسم تشییع شهدای گمنام انجام شده است، تصریح کرد: تبلیغات محیطی به ویژه پوشش تبلیغاتی مسیر تشییع، ساماندهی و پاکسازی مسیر تشییع، رفع موانع مسیر تشییع از جمله این اقدامات است.

وی همچنین از تهیه شاخه‌های گل برای اهدا به شهدا خبرداد و بیان کرد: این گل‌ها در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد تا به شهدا تقدیم شود.

شهردار شیراز عنوان کرد: اگر برای اجرای این عملیات بزرگ فرهنگی به درستی اقدام شود با توجه به هجمه‌های دشمنان به انقلاب اسلامی ایران پس از ۳۶ سال از عمر آن، می‌توان بازخورد جهانی آن را مشاهده کرد چراکه شهدا با حضور پربرکت خود در جامعه بهترین تأثیر را بر نسل جوان و نوجوان خواهند گذاشت.

پاک‌فطرت با اشاره به اینکه برای نخستین بار است که چنین برنامه‌ای در این سطح در استان فارس به ویژه در شهر مقدس شیراز برگزار می‌شود، گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ضرورت بسیار دارد و اینکه این شهدا به عنوان بهترین الگوهای عصر حاضر به مردم معرفی شوند.

وی با بیان اینکه فراهم کردن زمینه حضور هر چه بیشتر مردم در این آئین نورانی لازم است، افزود: اتوبوس‌های شهرداری شیراز آماده انتقال مردم به محل مراسم و بازگشت هستند.

شهردار شیراز با اشاره به اینکه تیم‌های آتش‌نشانی در مسیر مستقر هستند، گفت: سازمان خدمات موتوری شهرداری شیراز نیز در این روز در حالت آماده‌باش است تا به بهترین نحو به مردم خدمات‌رسانی شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار