رئيس سازمان بسيج رسانه استان فارس گفت: كاروان «شاهدان بصير» صبح روز پنجشنبه وارد شیراز می شود و محل تجمع مردم نیز ميدان شهدا مشخص شده است.
کد خبر: ۱۶۶۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۵ 19 January 2016
ابناک فارس به نقل از مهر: ميلاد اميری‌نژاد ظهر سه شنبه در نشست خبری آخرین برنامه ریزی برای استقبال از پیکر مطهر ۹۴ شهید گمنام در شیراز تاکید کرد: استقابل نمادین از شهدا ساعت ۸ صبح دروازه قران انجام خواهد شد که در این محل خدام حضرت شاهچراغ(ع) و موتور سواران حضور خواهند داشت.

وی تصریح کرد: کاروان شهدا پس از دروازه قران به سمت حرم مطهر شاهچراغ(ع) حرکت می کنند که طبق برنامه ریزی های انجام شده میدان شهدا به عنوان محل تجمع مردم در نظر گرفته شد.

رئيس سازمان بسيج رسانه استان فارس افزود: از میدان شهدا تا حرم مطهر مردم شهدا را تشییع خواهند کرد و در مقابل حرم نیز محل سخنرانی در نظر گرفته شده است.

امیری نژاد تاکید کرد: به طور حتم مردم شهدا را تنها نخواهند گذاشت به همین دلیل حضور مردم را از میدان شهدا و حرم مطهر در نظر قرار داده ایم و شلوغی خیابانهای مختلف را به همراه نداشته باشد.

وی در خصوص حضور رسانه ها نیز گفت: خوشبختانه طی چندین روز گذشته رسانه های استان و کشور پوشش گسترده ای از تشییع شهدا در استان فارس داشته اند که به همین منظور کتابی از عکس ها و گزارشات رسانه های مختلف را به چاپ خواهیم رساند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس تاکید کرد: پیکر مطهر شهدا روز چهارشنبه به شیراز و یکی از محل های نزدیک شهر خواهد رسید و سپس صبح پنجشنبه وارد شهر می شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار