کد خبر: ۱۴۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۰ 16 March 2015

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرج از تهیه و تحویل 100 عدد کپسول اطفاء حریق به گشت‌های نیروی انتظامی در آستانه چهارشنبه سوری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرج، سهراب شهبانی با اشاره به در نظر گرفتن تمهیدات ویژه جهت چهارشنبه آخر سال، اظهار داشت: برگزاری مراسم چهارشنبه آخر سال توام با خطرات احتمالی است و این امر اجرای طرح‌ها و برنامه‌های کارآمد با محور فرهنگ‌سازی، آموزش و اطلاع‌رسانی را از سوی سازمان آتش‌نشانی دو چندان می‌کند.

وی، تهیه و پخش بروشورهای آموزشی و توصیه‌های ایمنی بین شهروندان خصوصاً نوجوانان را یادآور شد و افزود: برگزاری کلاس‌های آموزشی، تهیه و نصب بنر توصیه‌های ایمنی در سطح شهر از اقدامات مهم سازمان آتش‌نشانی برای پیشگیری از خطرات احتمالی در عرصه‌های مختلف است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری کرج، گفت: 100 عدد کپسول اطفاء حریق تهیه و به گشت‌های نیروی انتظامی به منظور کنترل و نظارت بر مراسم ویژه چهارشنبه سوری تحویل داده شد.

شهبانی، ضرورت تهیه و پخش بروشورهای توصیه‌های ایمنی برای مسافرت، ترک منزل و خودرو را یادآور شد و با عنوان اینکه انجام این مهم در اولویت برنامه‌های سازمان آتش‌نشانی است، گفت: تنظیف ایستگاه‌های آتش‌نشانی و رسیدگی به وضعیت رنگ‌آمیزی و نمای ظاهری از دیگر سرفصل‌های کاری سازمان است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری کرج در ادامه به تهیه دستور‌العمل ایمنی برای روز طبیعت مصادف با 13 فروردین ماه اشاره کرد و ادامه داد: این سازمان برای برگزاری این آیین آمادگی کامل دارد.

شهبانی، نصب بنر تبریک سال نو بر روی خودروهای سازمان، استقرار خودروها در مبادی ورودی و خروجی شهر، حضور کلیه مدیران و مسئولان در پنج‌شنبه آخر سال در گلزار شهداء را از جمله برنامه‌های این سازمان در ایام پایانی سال ذکر و عنوان کرد: از مهمترین برنامه‌ها و فعالیت‌های سازمان آتش‌نشانی در ایام نوروز استقرار نیروهای آتش‌نشانی در مبادی ورودی و خروجی شهر است.

وی ادامه داد: به منظور ارتقاء سطح خدمات‌رسانی کلیه مرخصی‌های پرسنل لغو شد و طی آن همه نیروهای آتش‌نشانی به آماده‌باش کامل با کلیه امکانات و تجهیزات تا 14 فروردین درآمدند که این اقدام به منظور پیشگیری از حوادث احتمالی انجام می‌شود.

گفتنی است، خودروهای آتش‌نشانی در محل‌های تعیین شده به همراه اورژانس و هلال احمر در کلیه ایستگاه‌های نوروزی و سایر نقاط مورد نیاز شهر در ایام نوروز و روزهای پایانی سال مستقر می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار