اینکه چگونه شکارچیان قبل از اقدام به شکار اما به همراه 9 قطعه پرنده وحشی و شکار ممنوع دستگیر شده اند بماند اما صیانت از میراث طبیعی این روزها با فراز و نشیب‎های قابل توجهی همراه است.
کد خبر: ۱۴۳۳۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۰ 12 December 2015
به گزارش تابناک مازندران، این روزها خبرهای متفاوتی از وضعیت محیط‎زیست در مازندران به گوش میرسد که برآیند  این اخبار وضعیت نگران کننده ای را به تصویر میکشد.
پس از آنکه اخبار ناراحت کننده قتل‎عام 3هزار غاز وحشی مهاجر در دام های هوایی صیادان منطقه ای در فریدونکنار در هفته های گذشته صدای دوست داران حیات وحش و محیط زیست را در آورد و جنجالی در فضای مجازی ایجاد کرد، شکار حیوانات جنگلی در کنار آتش‎سوزی های مهیب در جنگلهای شرق تا غرب استان نیز همه در کنار هم کمر به نابودی محیط زیست و مواهب طبیعی مازندران بسته اند.
این در حالی است که رئیس اداره محیط زیست بهشهر گفته: صبح دیروز 20 آذر مأمورین یگان حفاظت محیط زیست مازندران و گلستان طی عملیاتی مشترک در تالاب و خلیج میانکاله در منطقه آشوراده 32 شکارچی غیرمجاز را قبل از اقدام به شکار دستگیر کردند و در این عملیات 32 قبضه سلاح شکاری، 5 فروند قایق و 9 قطعه پرنده شامل 4 قطعه باکلان، 4 قطعه چنگر و یک قطعه کشیم کشف و ضبط شد.
حال اینکه چگونه شکارچیان قبل از اقدام به شکار اما به همراه 9 قطعه پرنده وحشی و شکار ممنوع دستگیر شده اند بماند اما صیانت از میراث طبیعی این روزها با فراز و نشیب‎های قابل توجهی همراه است.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار