درخواست بهروزیان فر از وزیر؛
ساخت این پروژه از سال ۱۳۸۴ شروع شده و هم اکنون ۷۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در صورت واگذاری آن به استان سریع‌تر به بهره برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۱۳۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۶ 13 March 2015
تابناک بوشهر: احمد بهروزیان فرد در حاشیه نشست با مسئولان ورزش اظهار داشت: در سمینار مدیران ورزشی سراسر کشور که با حضور وزیر ورزش و جوانان در تهران برگزار شد، تقاضای واگذاری استادیوم ۱۵ هزار نفری بوشهر که هم اکنون جزو طرح‌های ملی محسوب می‌شود و در حال حاضر توسط شرکت توسعه اماکن ورزشی کشور در دست احداث است، مطرح شد.

وی ادامه داد: ساخت این پروژه از سال ۱۳۸۴ شروع  شده و هم اکنون ۷۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در صورت واگذاری آن به استان سریع‌تر به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر افزود: طبق برآورد وزارت ورزش و جوانان، برای تکمیل استادیوم ۱۵هزار نفری بوشهر، ۱۷ میلیارد تومان اعتبار نیاز است و در سفر اخیر رئیس جمهوری به استان بوشهر، ۱۱ میلیارد تومان اعتبار به آن اختصاص داده شده که در صورت موافقت وزیر ورزش و جوانان برای واگذاری طرح به استان و با رایزنی های صورت گرفته با مدیران استانی، حداقل می توان فاز یک این ورزشگاه را تا سال ۹۴ به بهره برداری رساند.

بهروزیان فرد بیان داشت: تقاضای اعتبار برای سند دار کردن اماکن ورزشی استان از دیگر موارد مطروحه استان در نزد وزیر ورزش و جوانان بود.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر ۹۰درصد از اماکن ورزشی استان فاقد سند هستند، نیاز است اعتباری به منظور سند دار شدن آنان، تخصیص یابد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر ابراز داشت: تعریف شاخص برای احداث و ساخت و ساز فضاهای ورزشی یکی از مسائل مهمی است که باید به آن نگاه جدی شود زیرا در حال حاضر شاهد احداث اماکن ورزشی در روستاهایی هستیم که اولویت چندانی نداشته اند لذا از سوی استان بوشهر، تقاضای تعیین اولویت و شاخص ها برای احداث اماکن ورزشی در نزد وزیر ورزش و جوانان، مطرح شد.

احمد بهروزیان فرد گفت: پایگاه های قهرمانی در تقویت ورزش استان، نقش تاثیرگذاری دارند که این امکان در حال حاضر در استان بوشهر وجود ندارد و درخواست اعتبار برای احیای پایگاه های قهرمانی در حداقل دو مرکز شهرستانی در استان بوشهر از جمله دیگر خواسته‌های استان از وزیر ورزش و جوانان بود.

وی در خصوص آخرین درخواست خود از وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: برگشت خانه جوان به ادارت ورزش و جوانان شهرستان‌ها، آخرین تقاضای مطرح شده است چرا که پس از ادغام سازمان های تربیت بدنی و ملی جوانان و ایجاد وزارت و ورزش و جوانان، خانه‌های جوان توسط شهرداری‌ها و یا سایر نهادها در اختیار گرفته شده است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار