فرماندار محمودآباد گفت: اجرای صریح و عین قانون انتخابات مرجع تصمیم‌گیری ستاد انتخابات بوده و با افرادی که فضای انتخابات را در شهرستان دچار تنش کنند، برخورد قاطع می‌کنیم.
کد خبر: ۱۲۵۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵ 08 November 2015
به گزارش تابناک مازندران، یحیی یوسف‌پور پیش‌ازظهر امروز در جلسه ستاد انتخابات این شهرستان با بیان اینکه انتخابات پیش رو نخستین انتخابات دولت تدبیر و امید بوده است، اظهار کرد: با عنایت به اینکه دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری به صورت همزمان برگزار می‌شود، برگزاری هرچه باشکوه‌تر این حماسه ملی وظیفه همه خادمان مردم در دستگاه‌های اجرایی است.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری سالم و صحیح انتخابات، افزود: برگزاری سالم انتخابات آبرو و حیثیت وزارت کشور بوده و آرای مردم بنا به فرمایش مقام معظم رهبری امانت است.

فرماندار محمودآباد خاطرنشان کرد: این انتظار از مسئولان کمیته‌ها و عوامل اجرایی انتخابات می‌رود که با نگاه عادلانه و پرهیز از هرگونه جانبداری از هیچ کوششی در برگزاری صحیح انتخابات دریغ نکنند.

یوسف‌پور به ماده 11 آئین‌نامه و قانون انتخابات اشاره کرد و گفت: انتخابات یک رویداد ملی است و وظیفه همه ادارات است که در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات و بنا به درخواست ستاد برگزاری انتخابات شهرستان نسبت به در اختیار گذاشتن تمامی امکانات اعلام شده، اقدام کنند.

وی ادامه داد: برگزاری صحیح و سالم انتخابات موجب ارتقای اجتماعی و سازمانی شهرستان شده و با توجه به ضرورت برگزاری بدون حاشیه انتخابات، تمامی اعضای هیئت اجرایی انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از بین افراد منصف و عادل که سابقه اجرایی در انتخابات را دارند، انتخاب می‌شوند.

فرماندار محمودآباد در پایان گفت: اجرای صریح و عین قانون انتخابات مرجع تصمیم‌گیری ستاد انتخابات بوده و با افرادی که فضای انتخابات را در شهرستان دچار تنش نمایند، برخورد قاطع می‌کنیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار