بخشدار ویژه خارگ:
بخشدار ویژه خارگ از وعده مدیرکل شیلات استان برای احداث اسکله صیادی خبر داد و افزود: مقرر شد آغاز مراحل احداث این اسکله با اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان ۲۰ فروردین ماه سال جاری شروع شود که تا کنون این مهم محقق نشده است.
کد خبر: ۱۲۳۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۲ 04 November 2015
تابناک بوشهر: عسکر زارعی بعد از ظهر دیروز (سه‌شنبه) در دیدار با فرماندار بوشهر اظهار داشت: مشکلات متعدد و وعده‌های مدیران در حل مشکلات از جمله مسائلی است که مردم به آن اعتراض دارند.

وی از وعده مدیرکل شیلات استان برای احداث اسکله صیادی خبر داد و افزود: مقرر شد آغاز مراحل احداث این اسکله با اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان ۲۰ فروردین ماه سال جاری شروع شود که تا کنون این مهم محقق نشده است.

بخشدار ویژه خارگ در خصوص اشتغال ساکنین خارگ، عنوان کرد: جوانان خارگ باید بتوانند در شرکت‌های نفتی سهمیه داشته باشند و استخدام شوند.

بخشدار خارگ از قرار گرفتن کشتی مسافربری در مسیر گناوه - خارگ با ظرفیت ۱۸۰ نفر به‌عنوان اتفاق خوب برای ساکنین خارگ یاد کرد و افزود: کشتی گلاره در حال تعمیر است و مقرر شده کشتی جدید جایگزین کشتی در حال تعمیر شود.

وی در خصوص اورژانس هوایی خارگ گفت: در بهمن ماه سال گذشته اورژانس هوایی نفت قطع شد و پس از جلساتی مقرر شد که تامین اجتماعی اورژانس هوایی ساکنین را بر عهده بگیرد، که فعالیت این اورژانس نیز تنها در طول روز است.

زارعی اظهار داشت: اکنون مشکل اورژانس هوایی ارائه خدمات در شب است که در این راستا نیز با شرکت هوافضا سپاه قرار داد منعقد شده و به‌زودی این مهم انجام خواهد شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار