فرماندار کنگان خبر داد
فرماندار کنگان از پیشرفت 86 درصدی آب‌شیرین‌کن شهرستان کنگان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۸۴۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳ 27 October 2015
تابناک بوشهر: عباس جمشیدی اظهار داشت: خدمت‌رسانی به مردم و رضایتمندی مردم مناطق شهری و روستایی مورد تاکید مجموعه مدیران شهرستان کنگان قرار دارد و امیدوار هستیم در این مسیر به توفیق لازم برسیم.

وی افزود: تامین به موقع آب کشاورزی و آب شرب مردم در این شهرستان از اولویت‌هاست و به فضل خدا با تلاش مضاعف در راستای تحقق این مهم گام بر می‌داریم.

فرماندار کنگان خاطرنشان کرد: تکمیل پروژه آب‌شیرین‌کن کنگان با ظرفیت 10 هزار مترمکعب و با اعتبار 420 میلیارد ریال از پروژه‌های مهم شهرستان کنگان است که امیدواریم به زودی تکمیل شود.

جمشیدی از پیشرفت 86 درصدی آب‌شیرین‌کن شهرستان کنگان خبر داد و تصریح کرد: تکمیل این پروژه در دستور کار مسئولان استان و شهرستان قرار دارد و امیدوار هستیم در کمترین زمان ممکن شاهد راه‌اندازی این پروژه حیاتی باشیم.

وی به اهداف پروژه آب‌شیرین‌کن کنگان اشاره کرد و گفت: تأمین آب شیرین مورد نیاز منطقه به وسیله 4 دستگاه تولید آب شیرین از آب دریا به روش اسمز معکوس ( Revers & Osmdsis ) هر کدام به ظرفیت 2500 مترمکعب در شبانه‌روز از اهداف این طرح بزرگ است.

فرماندار کنگان با بیان اینکه آب خام ورودی از طریق چاه‌های ساحلی تأمین می‌شود، یادآور شد: آب ورودی سپس از طریق خط لوله و پس از کلرزنی اولیه وارد یک فیلتر شده و پس از ذخیره در مخزن آب خام، از طریق ایستگاه پمپاز به فیلترهای کاتریج و از آنجا به سمت واحدهای اسمز معکوس هدایت می‌شود.

جمشیدی افزود: چاه‌های ساحلی، بک فیلتر، فیلترهای کارتریج، مخازن بتنی آب خام و آب پاک، سیستم ابزار دقیق، پمپ‌های فشار قوی، مخازن فشار و ممبران‌های اسمز معکوس و سیستم کنترل مرکزی PLC از مهم‌ترین اجزای این سیستم است.

وی گفت: از تمام توان و ظرفیت موجود برای تکمیل این پروژه به منظور تامین آب مردم بهره می‌بریم و امیدوار هستیم با تلاش شبانه‌روزی شاهد افتتاح این پروژه در کمترین زمان ممکن باشیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار