نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز با اشاره به ثبات مدیریتی در شهرداری‌ها گفت: بر اساس فرمایشات مقام‌ معظم رهبری مبنی بر ثبات مدیریتی، تغییرات بسیار در مدیریت شهری آسیب جدی به توسعه شهرها وارد می‌کند.
کد خبر: ۱۱۶۴۵۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۴ 28 April 2024

تابناک خوزستان: حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدنبی موسوی فرد روز یکشنبه در همایش روز ملی شوراها که در محل استانداری برگزار شد اظهار کرد: در برخی از استان ها اقدامات خوبی صورت گرفته که انتظار می رود به همین نسبت در شهرهای استان خوزستان نیز کارهای موثری انجام شود.

وی خطاب به شوراهای شهر و روستا و شهرداران بیان کرد: مسئول هر منطقه شهرداری نباید منتظر بیان مشکلات از سوی مردم باشد بلکه خود باید نقاط بحرانی را شناسایی و برطرف کنند؛ حداقل کاری که فرمانداران، بخشداران و شوراها می‌توانند انجام دهند، کاهش مشکلات مردم است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان بر ضرورت حل مشکلات شهرها و روستاهای استان تاکید کرد و گفت: لازم است که در هر شهری یک یا ۲ خیابان اصلی به عنوان الگو، زیباسازی شود تا مردم متوجه اقدامات شهرداران شوند.

وی بیان کرد: به عنوان‌ مثال در کوی علوی اهواز، که ۱۹ خیابان اصلی و ۶۱ خیابان فرعی دارد ابتدا مشکلات و نقاط ضعف این منطقه شناسایی و بخشی از کار توسط دستگاه های موجود در استان انجام شد.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد با اشاره به ثبات مدیریتی در شهرداری ها گفت: کسانی که شهردار را انتخاب می کنند از ابتدا باید صلاحیت فرد را بررسی کنند که متاسفانه برخی از شهرها در سه تا چهار سال اخیر چند شهردار انتخاب کردند که یک‌ اشکال بر عملکرد شورای شهر است.

وی در پایان تصریح کرد: ما مسئولان باید در فرصت باقیمانده به گونه ای کار کنیم تا مورد رضایت خدا و مردم قرار گیرد و حق الناس بر گردن ما نباشد.

بر اساس این گزارش در استان خوزستان ۷۱ بخش و بیش از چهار هزار روستا وجود دارد همچنین ۲۵ درصد جمعیت استان در روستاها بوده و ۲۷ درصد تولید ناخالص کشور از روستاها است.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار