استاندار مرکزی:
استاندار مرکزی گفت: امروز شاهد یکی از حلقه‌های تعیین کننده جریان تقابلی حق و باطل در دنیا هستیم.
کد خبر: ۱۱۶۱۳۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۳ 05 April 2024

به گزارش تابناک مرکزی، فرزادمخلص‌الائمه،در جمع راهپیمایان اراکی در همبستگی با مردم مظلوم فلسطین در روز جهانی قدس، اظهار کرد: امروز شاهد یکی از حلقه‌های تعیین کننده جریان تقابلی حق و باطل در دنیا هستیم.

وی با اشاره به سخنی از امام موسی صدر، درباره رژیم صهیونیستی، ادامه داد: اسرائیل شر مطلق است و بدتر از آن در جهان وجود ندارد.

استاندار مرکزی ادامه داد: امروز تقابلی بین ملت مظلوم، شجاع، قهرمان و مقاوم فلسطین با جریان به ظاهر پُر قدرت و استکباری اسرائیل در جریان است که همان تقابل با شر مطلق است.

مخلص‌الائمه افزود: حضور و راهپیمایی در جای جای جهان با مشارکت و همراهی آزادگان به معنی اعلام همبستگی با ملت مقاوم، شجاع و دلیر فلسطین است.

استاندار مرکزی گفت: فلسطین پاره تن اسلام و راهیپمایی روز جهانی قدس یکی از اجزای مهم نبرد جهانی جبهه اهل حق و آزادگان با جبهه شر به ویژه شر مطلق، اسرائیل کودک‌کش است.

مخلص‌الائمه افزود: امروز حضور پُرشور مردم در سراسر جهان اسلام نشان می‌دهد همه آزادگان جهان وظیفه خود را در این نبرد آخر زمانی به درستی تشخیص داده و به میدان آمدند.

وی بیان کرد: رژیم صهیونیستی اسرائیل به عنوان رژیمی مجعول، نامشروع و خون‌آشام در سال ۱۹۶۷ ارتش‌های قدرتمند عربی را از پای درآورد اما اکنون به دست فرزندان انقلاب اسلامی در سراسر جهان، طعم ذلت را می‌چشد و در اوج حقارت و فروپاشی قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار