سرپرست معاونت غذا و دارو اراک از کشف ۲ انبار داروهای بوتاکس و مکمل‌های ورزشی قاچاق و تقلبی به ارزش چهار میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در این شهر خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۱۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۶ 03 April 2024

به گزارش تابناک مرکزی،علی یادگاری روز چهارشنبه افزود: کارشناسان معاونت غذا و دارو به همراه مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در تحقیقی از دپوی مقادیری داروی و مکمل‌های غیرمجاز از ۲ انبار در اراک مطلع شدند.

وی بیان کرد: شناسایی این انبار در راستای مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور با اولویت و پایش انبارها و محل‌های دپوی کالا انجام شد.

سرپرست معاونت غذا و دارو اراک ادامه داد: مقادیری داروی غیرمجاز در بازرسی از یک انبار شامل ( ژل تزریقی، انواع ویال، بوتاکس، انواع سرم) قاچاق به ارزش ریالی یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال و از یک انبار دیگر تعداد ۲۲۰ قوطی مکمل‌های ورزشی قاچاق و غیرمجاز به ارزش ریالی سه میلیارد ریال کشف شد.

یاگاری با تأکید بر اینکه قاچاق کالاهای سلامت محور یکی از پدیده‌هایی است که به شدت سلامت و اقتصاد کشور را در معرض خطر قرار می‌دهد، افزود: معاونت غذا و دارو همواره با تمام توان و جدیت با قاچاق و توزیع کالاهای سلامت محور، برخورد دارد و از طریق سامانه تلفنی ۱۹۰ آماده دریافت گزارشات شهروندان در این زمینه است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار