سرپرست معاونت امدادونجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: تیم کوهستان هلال‌احمر شهرستان طارم پس از ساعت‌ها تلاش نفس‌گیر در برف و کولاک، مفقودی‌های منطقه دیزاب شهرستان طارم را پیدا کردند.
کد خبر: ۱۱۵۷۷۳۸
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۱ 07 March 2024

به گزارش تابناک زنجان و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان زنجان، داود مهرگان افزود: ساعت ۱۹:۵۴ دقیقه شامگاه چهارشنبه مفقود شدن ۲ نفر موتور سوار مرد ۴۰ و ۳۵ ساله و مصدوم شدن آن‌ها در منطقه ییلاقی دیزاب طارم به ندای امداد گزارش داده شد.

وی اظهار کرد: بلافاصله تیم عملیاتی پنج نفره کوهستان همراه با خودروی کمک‌دار و تجهیزات کوهستان برای جست‌وجو و نجات اعزام شدند.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: پس از ساعت‌ها تلاش برای جست‌وجو در برف و کولاک و مه شدید در ارتفاعات منطقه ییلاقی توسط تیم عملیاتی بیان شده، افراد مفقودی در بامداد روز جاری پیدا شدند.

مهرگان تاکید کرد: تیم عملیاتی این افراد را به کلبه‌ای در داخل منطقه ییلاقی دیزاب منتقل و به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی اقدام به شب‌مانی کردند.

وی ادامه داد: با روشن شدن هوا تیم عملیاتی کوهستان همراه با ۲ فرد نجات یافته حرکت کرده و ساعت ۱۵:۱۴ کار عملیات پایان یافت.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: هموطنان هشدار‌های هواشناسی را جدی گرفته و از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

مهرگان، از هموطنان خواست در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار