مدیرکل میراث فرهنگی بوشهر:
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر گفت: برای بهره‎مندی بیشتر گردشگران از مواهب دریای خلیج فارس در استان بوشهر، اسکله توریستی، تفریحی و خدماتی دراین شهر راه‎اندازی می‎شود.
کد خبر: ۱۱۳۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰ 18 October 2015
تابناک بوشهر: محمدابراهیم فروزانی پیش از ظهر امروز در نشست بررسی مشکلات اسکله توریستی، تفریحی بوشهر با بیان اینکه یکی از مهم‎ترین اهداف سفر گردشگران به شهرهای ساحلی استان بوشهر، استفاده از خلیج فارس و مواهب طبیعی این آب‌راه است، اظهار داشت: دریای خلیج فارس از جهات مختلف دارای ویژگی‌های مهمی نسبت به دیگر دریاها است که باید بیشتر شناسانده شود.

وی با بیان اینکه طرح‌های ساحل سازی نقش مهمی در جذب گردشگر به شهرها داشته است، گفت: امسال دهکده‎های گردشگری ساحلی در شهرهای بوشهر، گناوه، دیلم و دلوار طراحی و اجرایی شده که زمینه بهره‌مندی رفاهی گردشگران در بازدید ازاین شهرها فراهم می‎کند.

مدیرکل میراث فرهنگی استان بوشهر با اشاره به اجرای طرح اسکله تفریحی و توریستی بوشهر بیان کرد: برای تسریع دراجرای این اسکله تفریحی توریستی باید تدابیر ویژه‌ای اندیشیده شود تا در آستانه نوروز از آن بهره‌برداری شود.

فروزانی با بیان اینکه شهرداری بوشهر باید در ساخت این اسکله مشارکت کند گفت: قرارداد پیمانکار اسکله تفریحی توریستی بوشهر باید فسخ و مطالبات وی از طریق منابع استانی تامین اعتبار شود و برای تعیین تکلیف نهایی در اختیار شهرداری بوشهر قرار گیرد.

وی تاکید کرد: باید برای بهره‎برداری از اسکله یاد برنامه‎ریزی مناسبی انجام شود تا طبق زمان تعیین شده افتتاح شود.

مدیرکل میراث فرهنگی استان بوشهر بیان کرد: در اسکله تفریحی توریستی بوشهر ورزش‌های دریایی، ماهیگیری، رستوان و دیگر خدمات طراحی شده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار