دبیر ششمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر فارس با فراخوان این جشنواره، گفت: اهالی رسانه فارس تا ۲۰ آذر ماه امسال فرصت دارند، آثار خود را به دبیرخانه این رویداد ارسال کنند.
کد خبر: ۱۱۳۸۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴ 20 November 2023

تابناک فارس به نقل از ایرنا: محدثه کریمی روز دوشنبه همزمان با آغاز هفته گرامیداشت بسیج عنوان کرد: این جشنواره در بخش‌های خبر، مصاحبه، گزارش، تیتر، یادداشت، کاریکاتور، موشن گرافیک، فیلم خبری، پادکست و عکس برگزار می‌شود.

وی توضیح داد: هر فرد می‌تواند در سه بخش و در هر بخش حداکثر سه اثر را برای شرکت در جشنواره ارسال کند.

دبیر ششمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر فارس افزود: شعار سال ،جهاد تبیین ،پیوند رسانه و صنعت ، مقابله با آسیب های اجتماعی ،دستاورد های انقلاب اسلامی ،بسیج و حوزه های اقدام ،امید و نشاط آفرینی ،خانواده،جامعه ،فرزند آوری ،سبک زندگی ایرانی-اسلامی ،رسانه وگرو های جهادی، شیراز- شهر راز ، ورزش و امید آفرینی و رسانه و جبهه مقاومت محورهای این دوره از جشنواره رسانه‌ ابوذر است.

کریمی تاکید کرد: آثاری قابلیت شرکت در جشنواره را دارد که در نشریات کشوری و استانی، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری و فضای مجازی منتشر شده باشد.

دبیر ششمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر فارس گفت: برگزیدگان این جشنواره به مرحله کشوری راه خواهند یافت و اختتامیه مرحله استانی این جشنواره در مراسمی برگزار و از برترین‌های بخش‌های مختلف با اهدای تندیس جشنواره، لوح تقدیر و هدایای نقدی تجلیل می‌شود.

کریمی اظهار کرد: فراهم کردن زمینه معرفی و حمایت از فعالیت‌های فاخر و آثار ارزشمند اصحاب رسانه از مهمترین اهداف این جشنواره است.


دبیر ششمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر فارس بیان کرد: افزایش کمی و کیفی تولید محتوا، ایجاد فرصت نقش‌آفرینی برای دلسوزان عرصه رسانه ، شناسایی افراد رسانه‌ای دارای مهارتهای ویژه برای فعالیت در عرصه های گسترده تر،فراهم نمودن زمینه پیگیری و پاسخگویی مسئولین در باب آسیبهای اجتماعی و فرهنگی و جریان‌سازی رسانه‌ای را از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

جشنواره رسانه‌ای ابوذر برای نهمین سال متوالی در سطح کشور و ششمین سال در استان فارس برگزار می‌شود.

برچسب ها: فراخوان ، جشنواره ، ابوذر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار