فرماندار شهرستان دیلم گفت: برای تجهیز مراکز درمانی شهرستان دیلم 25 میلیارد ریال بیشترین اعتبارات تملک دارایی این شهرستان به حوزه بهداشت و درمان تخصیص یافته است.
کد خبر: ۱۱۳۱۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲ 17 October 2015
تابناک بوشهر: حسن اسماعیلی صبح امروز در نشست کمیته بهداشت و درمان شهرستان دیلم  با بیان اینکه توجه ویژه‎ای به حوزه بهداشت و درمان شده است اظهار داشت: درحوزه سلامت خدمات مهمی از دولت یازدهم به‌ویژه در شهرستان دیلم به مراکز بهداشتی و درمانی شده است.

وی با اشاره به تجهیز شدن بیمارستان دیلم به امکانات مورد نیاز تشخیصی و درمانی گفت: دو دستگاه سونوگرافی و رادیولوژی پیشرفته با اعتباری افزون بر 10 میلیارد ریال تهیه و دربیمارستان نصب شده است.

فرماندار شهرستان دیلم از اعزام پزشکان متخصص به بیمارستان دیلم خبرداد و افزود: در آینده نزدیک 5 پزشک متخصص، بیهوشی، رادیولوژی، جراحی زنان، متخصص زنان و اطفال به صورت تمام وقت در بیمارستان دیلم مستقر می‎شود.

اسماعیلی بیان کرد: دولت و تمامی دستگاه‎های اجرایی در همه زمینه‎ها تمام تلاش و کوشش خود را برای توسعه ورفع نیازهای مردم شهرستان دیلم انجام می‎دهند تا شهرستانی آباد و با نشاط داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه بیشترین اعتبارات تملک دارایی شهرستان دیلم به حوزه بهداشت و درمان اختصاص دارد گفت: برای تجهیز مراکز درمانی شهرستان دیلم 25 میلیارد ریال بیشترین اعتبارات تملک دارایی این شهرستان به حوزه بهداشت و درمان تخصیص یافته است.

فرماندار شهرستان دیلم خاطرنشان کرد: با نصب این دستگاها و فعال شدن اتاق عمل، بخش زنان و زایمان و استقرار 5 پزشک متخصص از رفت وآمد شهروندان به شهرستانهای همجوار جلوگیری می‎شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار