کد خبر: ۱۱۲۴۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۴ 05 September 2023

 

به گزارش تابناک از گچساران ،مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت:محور روستای باباکلان به سمت روستای بی بی حکیمه به طول ۱۴ کیلومتر و با اعتباری به مبلغ ۱۷ میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

 

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت:محور روستای باباکلان به سمت روستای بی بی حکیمه به طول ۱۴ کیلومتر و با اعتباری به مبلغ ۱۷ میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

 

 

به گزارش روابط عمومی نفت گچساران ، به مناسبت هفته دولت پروژه تعریض و بهسازی روکش آسفالت محور باباکلان به سمت بی بی حکیمه گچساران با حضور نماینده گچساران ، معاون عمرانی استاندار ، فرماندار ، مدیرعامل نفت گچساران و دیگر مسوولان نفت به بهره برداری رسید.

غلامرضا کمالی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در آیین افتتاح این پروژه با تبریک هفته دولت اظهار کرد: محور روستای باباکلان به سمت روستای بی بی حکیمه به طول ۱۴ کیلومتر و با اعتباری به مبلغ ۱۷ میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.
وی با اشاره به اینکه کار فرما این پروژه امور ساختمان شرکت بهره برداری نفت و گاز است، افزود: ایمن سازی مسیر دسترسی به تاسیسات شرکت نفت و گاز گچساران از اولویت های کاری این شرکت است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران ادامه داد: با بهسازی این مسیر علاوه بر ایمن سازی مسیر دسترسی به تاسیسات واقع در منطقه بی بی حکیمه موجب رضایتمندی اهالی ساکن در روستاهای بی بی حکیمه ، بن پیر ، کاکا مبارک و همچنین به روستای میشان شده است.

کمالی در ادامه عنوان کرد: در این پروژه ۲ دهنه پل به متراژ پنج متر ، سنگ کاری، ایمن سازی مسیر به طول ۳ هزار متر مکعب و ۱۳ هزار تن قیر برای آسفالت و تعریض ۱۴ کیلومتر مسیر باباکلان به روستای بی بی حکیمه انجام گرفت.

وی گفت: با ایمن سازی این مسیر موجب رضایت مندی اهالی منطقه و سهولت تردد و کاهش تصادفات شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار