بهره برداری از یک طرح هادی روستایی در دهستان آلیان فومن
طرح هادی روستای خجکه دهستان آلیان فومن با ۹ میلیارد تومان هزینه امروز با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۱۱۱۱۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۵ 22 June 2023

بهره برداری از یک طرح هادی روستایی در دهستان آلیان فومنبهره برداری از یک طرح هادی روستایی در دهستان آلیان فومنبهره برداری از یک طرح هادی روستایی در دهستان آلیان فومنبهره برداری از یک طرح هادی روستایی در دهستان آلیان فومنبهره برداری از یک طرح هادی روستایی در دهستان آلیان فومن

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان ؛ طرح هادی روستای خجکه دهستان آلیان فومن با اجرای بیش از ۱۰ هزار مترمربع آسفالت با بیش از ۹ میلیارد تومان هزینه از محل اعتبار‌های بنیاد مسکن در مدت یکسال در این منطقه اجرا شد و امروز به بهره برداری رسید.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور در حاشیه بهره برداری از این طرح از آغاز ساخت ۴۳۱ هزار واحد مسکن نهضت ملی مسکن در کشور خبر داد و گفت: ساخت ۱۳۱ هزار واحد از این واحد‌ها به پایان رسیده و بقیه هم به سرعت درحال ساخت است.

آقای اکبر نیکزاد با اشاره به تهیه ۴۰ هزار طرح هادی در روستا‌های کشور ، افزود : ۴۰ هزار روستای بالای ۲۰ خانوار کشور طرح هادی دارند که طرح هادی ۴ هزار از این روستا‌ها هرسال بازنگری می‌شوند.

وی همچنین در خصوص آسفالت معابر روستائی کشور گفت: با تصویب مجلس ، ۴ هزار میلیارد تومان قیر رایگان برای این کار پیش بینی شده بود که برای دریافت آن مشکلاتی داشتیم که موضوع با طرحی ۲ فوریتی در دستور کار نمایندگان مجلس قرار گرفت و طرح آسفالت طرح‌های هادی روستا‌ها آغاز می‌شود.

استاندار گیلان هم در مراسم افتتاح طرح هادی روستای خجکه شهرستان فومن گفت :سیاست دولت محرومیت زدائی از کشور به ویژه روستا‌های کم برخوردار است و ما تلاش می‌کنیم با اجرای طرح‌های عمرانی ، از روستا‌ها محرومیت زدائی شود، زیرا مردم با ایثار و فداکاری‌هایی که انجام داده اند حق بزرگی به گردن ما دارند.

خلیل بهروزی فر نماینده فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم ضمن تجلیل از زحمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در اجرای طرح‌های هادی و بهسازی روستائی ، گفت : امروز مجلس ودولت در کنار هم تلاش می‌کنند تا با اجرای طرح‌های عمرانی در روستا‌ها، گرد محرومیت را از چهره روستا‌ها پاک کنند.

در این مراسم از مادر شهید محمود فریدی هم تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار