سه هفته از آغاز مسابقات فوتبال ساحلی لیگ برتر قهرمانی باشگاه‌های کشور در فصل جدید گذشت و نتایج و وضعیت جدول رده بندی نشان دهنده رقابت نزدیک و حساس سه تیم استان یزد در مسابقات است، نمایندگان یزد در رده های دوم، سوم و پنجم جدول هستند اما به کمتر از صدر نشینی قانع نیستند.
کد خبر: ۱۱۰۹۷۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۷ 12 June 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، تا پایان هفته سوم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور تیم هیات فوتبال اصفهان با هفت امتیاز در صدر جدول رده بندی مسابقات قرار دارد و بعد از آن تیم‌های مقاومت گلساپوش یزد و تیم چادرملو اردکان هر یک با ۶ امتیاز و تفاضل گل کمتر به ترتیب دوم و سوم هستند.

همچنین تیم فولاد هرمزگان با کسب ۶ امتیاز در مکان چهارم و تیم‌های پارس جنوبی بوشهر با ۶ و دیگر نماینده فوتبال ساحلی استان یزد در این لیگ یعنی تیم صدرشیمی با پنج امتیاز به ترتیب در مکان‌های پنجم و ششم جدول رده بندی قرار دارند.

در هفته سوم این رقابت‌ها در زمین فوتبال ساحلی محله محمودآباد یزد (مرد آباد) تیم صدرشیمی حریف خود تیم شهدای حیات داود گناوه بوشهر را با نتیجه نزدیک چهار بر سه شکست داد و همچنین تیم چادرملو اردکان در خارج از خانه دست به کار بزرگی زد و تیم منطقه آزاد چابهار را چهار بر ۲ شکست داد.

اکنون نمایندگان یزد صدر جدول را نشانه رفته اند و به کمتر از آن قانع نیستند.

سه مسابقه حساس تیم‌های یزد در هفته چهارم لیگ برتر

تیم مقاومت گلساپوش یزد و مدافع عنوان قهرمانی در فصل گذشته در حالی که در وقت قانونی در اصفهان مقابل تیم هیات فوتبال این استان به نتیجه مساوی ۲ بر ۲ رسیده بود در پایان در ضربات پنالتی با نتیجه نزدیک ۲۱ بر ۲۰ مغلوب این تیم در خارج از خانه شد.

در هفته چهارم این مسابقات تیم مقاومت گلساپوش یزد برای رسیدن به صدر جدول در روز سه شنبه ۲۳ خردادماه جاری در زمین محله محمود آباد یزد در حضور تماشاگران خود میزبان تیم پارس جنوبی بوشهر است، صدرشیمی یزد در رودسر میهمان تیم شاهین خزر این شهر است و چادرملو نیز در خانه از تیم فولاد هرمزگان پذیرایی می‌کند.

وضعیت جدول لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور نشان می‌دهد که در بالای جدول رقابتی نزدیک بین رقبا وجود دارد و اگر سه نماینده استان یزد در این مسابقات جدی بازی‌های آینده خود را در خانه و بیرون از آن جدی نگیرند و بلغزند کار آنها در پایان لیگ سخت است.

هم‌اکنون در پایان جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور تیم‌های منطقه آزاد چابهار سیستان و بلوچستان، شهرداری بندرعباس و تیم شهدای حیات داود بندر گناوه بوشهر بدون کسب امتیاز قرار دارند که قطعا کار برای همه تیم‌ها در لیگ امسال سخت و حساس است.

لیگ برتر فوتبال ساحلی با حضور ۱۰ تیم

فصل جدید مسابقات فوتبال ساحلی لیگ برتر قهرمانی باشگاه‌های کشور زیرنظر کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال از یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه با حضور ۱۰ تیم در قالب یک گروه به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت در مناطق مختلف کشور آغاز شد.

در این مسابقات که شانزدهمین لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور محسوب می‌شود تیم‌های مقاومت گلساپوش، صدرشیمی و چادرملو اردکان از استان یزد به همراه منطقه آزاد چابهار، شاهین خزر رودسر، پارس جنوبی بوشهر، هیات فوتبال اصفهان، شهدای حیات داود بندر گناوه، شهرداری بندرعباس و فولاد هرمزگان حضور دارند.

در فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران مقاومت گلساپوش یزد با ۴۷ امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت، صدرشیمی یزد با ۲۶ امتیاز پس از گلساپوش در جایگاه دوم ایستاد و چادرملو اردکان با ۱۲ امتیاز در جایگاه چهارم لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران قرار گرفت.

محمدحسین میرشمسی سرمربی تیم گلساپوش یزد به خاطر شایستگی به مدت ۲۰ ماه سکان‌دار هدایت تیم ملی بودحضور سه تیم یزدی در این مسابقات علاوه بر ایجاد جذابیت و رقابت نفس‌گیر، نشان‌دهنده ظرفیت و جایگاه فوتبال ساحلی در استان است که طی سال‌های گذشته با همت و جدیت برخی از باشگاه‌ها، همراهی علاقه‌مندان و برنامه‌ریزی بدست آمده و سرمایه‌ای ارزشمند محسوب می‌شود.

۱۶ سال قبل باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت گلساپوش در محله محمودآباد یزد ( مردآباد) توسط اهالی و برخی دلسوزان علاقه‌مند راه‌اندازی شد و در این راستا فعالیت‌های رشته فوتبال ساحلی در استان یزد آغاز شد.

هم‌اکنون وضعیت فوتبال ساحلی استان یزد در جایگاه بسیار خوبی در سطح کشور قرار دارد و سه تیم این استان شامل گلساپوش، صدرشیمی از شهرسان یزد و چادرملو از شهر اردکان در لیگ برتر باشگاه‌های کشور حضور دارد.

بازیکنان تیم مقاومت گلساپوش یزد از جمله محمدعلی مختاری، سیدعلی ناظم ، حمید بهزادپور ، حمیدرضا دهقانی و عباس رضایی در تیم ملی عضویت دارند و تعدادی هم بارها به اردوهای مختلف ملی دعوت شدند.

محمدحسین میرشمسی سرمربی تیم گلساپوش یزد به خاطر شایستگی به مدت ۲۰ ماه سکان‌دار هدایت تیم ملی بود.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت هم‌اکنون۴۸ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار سازماندهی شده دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار