مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کرمانشاه:
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کرمانشاه گفت: مساله سرقت سرب از بیمارستان امام رضا (ع) با جدیت از سوی شورای تامین و استانداری کرمانشاه پیگیری می‌شود.
کد خبر: ۱۱۰۸۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷ 05 June 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه، رسول مجد بعد از ظهر یکشنبه در پی نشست تشریح قضیه سرقت از بیمارستان امام رضا (ع) که با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی، یکی از اعضای هیأت علمی گروه فیزیک پزشکی و رئیس مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) در سالن جلسات ریاست دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد، اظهار کرد: بررسی‌های لازم در خصوص این سرقت انجام شده و بر اساس نظر کارشناسی، تا کنون مشکل خاصی وجود ندارد.

وی افزود: به منظور جلوگیری از بروز خطرات بیشتر و ممانعت از تعویق در درمان بیماران زمان استفاده از دستگاه رادیو تراپی تغییر کرده و در خارج از تایم اداری خدمات ارائه می‌شود.

مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری کرمانشاه تصریح کرد: شورای تأمین و استانداری کرمانشاه مسئله سرقت سرب‌ها از دانشگاه علوم پزشکی را به شکل جدی بررسی می‌کنند و در حال حاضر بازجویی لازم از سارقان صورت گرفته است.

وی گفت:  برخورد با مسببین این سرقت قاطعانه خواهد بود تا درس عبرتی برای سایرین باشد.

مجد تاکید کرد: نشت اشعه دستگاه رادیوتراپی امری بحرانی نبود و تنها به دلیل زیاده روی در طرح این موضوع نگرانی‌هایی ایجاد شد. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار