مدیر آب و فاضلاب سرپل‌ذهاب، از برطرف شدن کدورت چشمه آب سراب ماراب پاطاق خبر داد و افزود: در طول مدت کدورت آب با آبرسانی سیار نیاز روستاهای تحت پوشش تأمین شد.
کد خبر: ۱۱۰۱۸۲۰
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۹ 24 April 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس با توجه به بارش باران طی روزهای گذشته و طغیان و افزایش کدورت چشمه آب سراب ماراب پاطاق که یکی از منابع اصلی تامین کننده آب شرب ۸ روستای شهرستان سرپل‌ذهاب، از مدار خارج  و آب هالی روستا چهار روزی‌ست که قطع شده است.

احمد احمدی، مدیر آب و فاضلاب سرپل‌ذهاب امروز از برطرف شدن کدورت چشمه آب سراب ماراب پاطاق خبر داد و افزود: در طول مدت کدورت آب با آبرسانی سیار نیاز روستاهای تحت پوشش تأمین شد.

وی با اشاره به اینکه هیچگونه نگرانی درمورد کیفیت و کدورت آب چشمه سراب ماراب پاطاق وجود ندارد، گفت: مجتمع آبرسانی پاطاق شامل ۸ روستای «پله بید، مهکی امین، محمدعلی قرگه، کوسه‌ها، کوهالی، گاوچالی، فولادی، رفیع» و یک روستای غیر تحت پوشش به اسم پاطاقکه در مورخ ۳۱ فروردین به علت کدورت چشمه سراب ماراب(پاطاق) و از مدار خارج شدن آن، به وسیله تانکرهای آبرسانی سیار به صورت روزانه و مداوم، تحت نظارت مستقیم واحد کنترل کیفی و آزمایشگاه آبفا، آبرسانی شدند.

 مدیر امور آبفای سرپل‌ذهاب تاکید کرد: خوشبختانه هم‌اکنون هیچگونه مشکلی از نظر کدورت و کیفیت آب وجود ندارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار