مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه از احداث ١۵۴ واحد مسکن برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد خبر داد و گفت: تعدادی از این واحدها ١۴ اسفند به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۱۰۹۲۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۹ 15 February 2023

پیمان ترکمانه در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون طی تفاهم نامه مشترکی بین سازمان بسیج و بنیاد مسکن با همیاری خانواده ها ۱۵۴ واحد مسکن برای مددجویان در دست ساخت می باشد که ٨٠ واحد ۱۴ اسفند ماه امسال به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: ٨٠ واحد از ۲۰۰ واحد مسکن روستایی که دارای تفاهم نامه است، تا پایان امسال احداث و به خانواده ها تحویل می شود، ۱۲۰ واحد باقیمانده هم در سال  تحویل۱۴۰۲ تحویل می شود ، مسکن های شهری هم در قالب نهضت ملی مسکن است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه ادامه داد: برای این مسکن ها  باید درسامانه مسکن ملی ثبت نام صورت گیرد که تاکنون حدود ۱۹ هزار خانوار در این سامانه ثبت نام کردند.

وی در خصوص روند اعطا مسکن در نهضت مسکن ملی خاطر نشان ساخت: بخشی از این واحدها شامل تسهیلات بانکی است که دولت دراختیارخانوار واجد شرایط دریافت مسکن قرار می دهد  وبخش دیگر آورده نقدی خانواده ها می باشد که خانواده های تحت حمایت مالی کمیته امداد شامل مساعدت هایی بابت پرداخت آورد های اولیه می شوند به این ترتیب خانوارهایی که توانایی پرداخت آورده اولیه را ندارند از چرخه مسکن خارج می شوند باید چرا که مشارکت های خانواده ها لازمه این موضوع است.

ترکمانه تاکید کرد: تسهیلات بانکی  پیش بینی شده از سوی دولت برای مسکن ملی که در اختیار خانوار قرار خواهد گرفت  برای هر واحد در استان ۴۰۰ میلیون تومان و واحد های شهرستان ها تا۳۵۰ میلیون تومان به نام متقاضی تسهیلات نهضت ملی مسکن  اختصاص پیدا می‌کند. 

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار