مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: با اجرای طرح‎های برق‌رسانی و توسعه شبکه برق در شهرستان دشتستان افت ولتاژ برق این شهرستان برطرف و رضایت‎مندی مشترکان فراهم شد.
کد خبر: ۱۰۷۸۴۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۳ 07 October 2015
تابناک بوشهر: امرالله پارد صبح امروز در بازدید از پروژه‎های برقرسانی دشتستان با بیان اینکه امسال توجه ویژه‎ای به کاهش خاموشی‏‌های برق در استان بوشهر شده اظهار داشت: با اجرای طرح‌های مختلف توسعه شبکه برقرسانی و افزایش ولتاژ مشکل خاموشی‎ها در این استان برطرف شده است.

وی فعال بودن تیم‎های تخصصی خط گرم را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: استفاده از تیم‎های تخصصی خط گرم  سبب کاهش و برطرف شدن مشکل خاموشی‏‎ها در استان بوشهر شده است که اکنون تیم‎های خط گرم در این استان فعال است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با اشاره به رفع مشکل افت ولتاژ در شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: اقدامات مطلوبی در بخش توسعه، ظرفیت سازی و بهبود وضعیت برق در دشتستان انجام شده که شامل پروژه‎های خط فیدربندی ایستگاه فرهنگ شهر و برقرسانی به دانشکده کشاورزی برازجان است.

پارآد با اشاره به اجرای شبکه متوسط و ضعیف در دشتستان گفت: دراجرای این طرح‎ها یک کیلومتر شبکه فشار متوسط زمینی 8 کیلومتر شبکه فشار متوسط هوایی دو مداره از ایستگاه فرهنگ شهر تا شهرک شهید بهشتی ایجاد شده است.

وی از اجرای پروژه برقرسانی به دانشکده کشاورزی برازجان خبرداد و تصریح کرد: دراجرای این طرح 20 کیلومتر شبکه فشار متوسط هوایی دو مداره در حال احداث است که 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با بیان اینکه 10.5 میلیارد ریال برای پروژه‎ها سرمایه‎گذاری شده افزود: با اجرای طرح‎های برقرسانی وتوسعه شبکه برق در شهرستان دشتستان افت ولتاژ برق این شهرستان برطرف و رضایت‎مندی مشترکان فراهم شد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار