امام جمعه داراب گفت: دشمنان عقیده و کشور ما، با کشف حجاب و ایجاد بی حیایی، به دنبال اندلس‌سازی و با با قتل و تخریب نیروهای نظامی، به دنبال سوریه‌سازی در کشور اسلامی ایران است.
کد خبر: ۱۰۷۷۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۰ 19 November 2022

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت الاسلام محمدرضا خسروی در خطبه های نماز دشمن شکن‌ جمعه این هفته داراب با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب، مبنی بر فواید به راه انداختن اغتشاش برای دشمنان در کشور اظهار کرد: هدف دشمن این است که با ایجاد این نا آرامی و اغتشاشات، برای دولت مشغولیتی ایجاد کرده تا دولت از رسیدگی به امور اقتصادی باز بماند.

وی افزود: وقتی اغتشاش موجب نا امنی شد، معاملات اقتصادیِ داخلی و بین‌‌المللی آسیب می‌بیند و مدارس و دانشگاه‌ها به هم می‌ریزند، و... حواسِ دولت از روال درست، پرت می‌شود.

امام جمعه داراب با ذکر این نکته که وقتی مردم، می‌بینند که دولت مشغول به کار است، آرام‌ هستند، بیان کرد: این فتنه اخیر را لطف خفیّ الهی ببینید، در عین اینکه برای ما هزینه ایجاد کرد، اما باید از آن استفاده کنیم و کوتاه نیاییم.

حجت الاسلام خسروی تصریح کرد: با این هزینه ها و شهید دادن ها و آزردگی‌هایی که در بین مؤمنین ایجاد شد؛ اگر ما کار مقطعی انجام دهیم و کوتاهی کنیم، لطف و رحمت حق را از دست داده و اگر دفعه بعد بخواهد این بیداری برای ما محقق شود، هزینه از این بالاتر می‌‎رود.

او تاکید کرد: نباید از قیل و قال عربده کشان هراسید و دلشوره توطئه ها و دسیسه های شیطان را داشت، زیرا خدا با ماست.

امام جمعه داراب یادآور شد: فرصتی که این فتنه اخیر برای ما فراهم کرد، می‌خواهد ما را برای جریان آخرالزمان آماده کند تا نقاط قوت نگاه اسلام به زن را بیش از پیش آشکار و غفلت های گذشته را جبران کنیم.

دشمنان در صدد اندلس سازی و سوریه سازی بودند

خطیب جمعه داراب بیان داشت: اندلس سازی با کشف حجاب و بی حیایی و فحاشی و بی حرمتی به استاد و دانشگاه و بزرگ ترها همچنین سوریه سازی با قتل و شکنجه و تخریب نیروهای نظامی، از اهداف اصلی دشمنان جمهوری اسلامی است.

خسروی گفت: جبهه حق و امت ایران اسلامی ، خون می دهد، جان می دهد ولی دست از آرمان ها و آزادی ها و عقیده خود بر نمی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار