مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر خبر داد
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر از اجرای 29 کیلومتر شبکه برق‌رسانی در دشتستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸ 07 October 2015
تابناک بوشهر: امرالله پاراد صبح امروز در بازدید از پروژه‌های برق‌رسانی دشتستان اظهار داشت: توسعه شبکه برق‌رسانی در مناطق مختلف این شهرستان به ویژه در مناطق روستایی مورد توجه و تاکید قرار دارد و امیدوار هستیم به اهداف موردنظر برسیم.

وی از اجرای 29 کیلومتر شبکه برق‌رسانی در دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: به منظور توسعه شبکه و بهبود وضعیت برق شهرستان دشتستان و ارتقای سطح رضایتمندی مشترکین 10 میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر تصریح کرد: در سال جاری اقدامات مطلوبی در بخش توسعه، ظرفیت‌سازی و بهبود وضعیت برق انجام شده که شامل پروژه‌های خط فیدربندی ایستگاه فرهنگ شهر و برق‌رسانی به دانشکده کشاورزی برازجان است.

وی بیان داشت: طول مسیر یک کیلومتر شبکه فشار متوسط زمینی 8 کیلومتر شبکه فشار متوسط هوایی دو مداره از ایستگاه فرهنگ شهر تا شهرک شهید بهشتی احداث شده است.

پاراد تصریح کرد: پروژه برق‌رسانی به دانشکده کشاورزی برازجان نیز با طول مسیری که احداث شده شامل 20 کیلومتر شبکه فشار متوسط هوایی دو مداره است که از نیمه دوم سال 93 این پروژه شروع و در شرایط کنونی 95 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مدیرعامل برق استان بوشهر گفت: بر اساس برآوردهای صورت گرفته، بیش از 10 میلیارد و 500 میلیون ریال برای پروژه‌های مذکور در دشتستان هزینه شده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار