فرمانده انتظامی مهر گفت: قاتلي كه به خاطر سرقت طلا، پیرزني را در بخش اسیر اين شهرستان به فتل رسانده بود دستگیر و روانه زندان شد.
کد خبر: ۱۰۷۳۵۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۰ 24 October 2022

تابناک فارس به نقل از شیرازه: بهادر رزمجوئی، در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره قتل در بیستم مهرماه سال جاري در بخش اسیر شهرستان مهر، بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران تحقیقات خود را آغاز و مطلع شدند كه فردي ناشناس از طريق ديوار وارد منزل پیرزن شده و پس از سرقت طلاجات، ضمن وارد كردن چند ضربه با سلاح سرد به دستان وي، مقتول را با دست خفه و متواري شده است.

فرمانده انتظامی مهر ادامه داد: تحقیقات تخصصي پلیس برای شناسایی عامل یا عاملان قتل به صورت ويژه آغاز و سرانجام مشخص شد قاتل به یکی از شهرستانهای استان خراسان رضوی متواری شده است

رزمجوئی ادامه داد: مأموران با اخذ نیابت قضائی به محل اختفای متهم )شهرستان قوچان(عزیمت و با همکاری مأموران پلیس آگاهی آن شهرستان طی یک عملیات ضربتی قاتل 54 ساله ر ا دستگیر کردند .

فرمانده انتظامی مهر با اشاره به اینکه در تحقیقات تکمیلی متهم به جرم خود اعتراف و علت و انگیزه قتل را سرقت طلاجات مقتول عنوان کرد، اظهار داشت: در بازرسي از مخفیگاه قاتل 110 گرم طلاي مسروقه متعلق به مقتول کشف شد.

اين مقام انتظامي ضمن ابراز تاسف از وقوع چنین حوادث تلخ و ناگوار، خاطر نشان کرد: پلیس با همکاری دستگاه قضا با افراد هنجارشکن برخورد قانونی خواهد کرد.

برچسب ها: قتل ، سرقت ، طلا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار