مدیرکل ورزش و جوانان: برای آقای دهجان در این مسئولیت آرزوی موفقیت دارم و باید عرض کنم که تنها راه پیشرفت و دستیابی به موفقیت تعامل و همکاری و همدلی بین معاونین اداره کل است که بحمدالله در این زمینه مشکلی نخواهیم داشت و مجموعه یکدست و اهل گفتگویی را داریم.
کد خبر: ۱۰۷۰۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴ 06 October 2015
تابناک بوشهر: در جلسه مورخ 13 مهر، در اداره کل ورزش و جوانان ،حسین دهجان به عنوان سرپرست معاونت امور فرهنگی و جوانان منصوب شد.

به گزارش تابناک بوشهر به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر؛ در این جلسه مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: لازم می دانم از خدمات آقای حاجیانی در این مدت تشکر ویژه نمایم و امیدواریم که در آینده بتوانیم از خدمات ایشان استفاده کنیم.



 وی ضمن تاکید بر لزوم تعامل وهمدلی بین معاونین اداره کل افزود: برای آقای دهجان در این مسئولیت آرزوی موفقیت دارم و باید عرض کنم که تنها راه پیشرفت و دستیابی به موفقیت تعامل و همکاری و همدلی بین معاونین اداره کل است که بحمدالله در این زمینه مشکلی نخواهیم داشتو مجموعه یکدست و اهل گفتگویی را داریم.

بهروزیان فرد با اشاره به لزوم تعامل با مسئولین استانی و کشوری تاکید ویژه استانداری در حوزه جوانان امیدوارم که این تعامل وهمراهی با دولت به نحو مطلوب به نحو مطلوب انجام پذیرد.

 در ادامه ،حاجیانی سر پرست پیشین معاونت امور فرهنگی و جوانان گفت:ضمن عرض تبریک به آقای دهجان که خودشان در مجموعه سمن ها رشد کرده اند، لازم می دانم چند نکته را بیان کنم در این مدت

 تلاش داشته ایمتا نگاهی رنگین کمانی به حوزه جوانان داشته باشیم. به گونه ای که دربرنامه هایمان تمام گروه ها و علاقمندی جوانان را لحاظ کردیم. در طی مسئولیت اینجانب فعالیت شهرستان هادر حوزه جوانان افزایش چشمگیری داشت که این باعث امیدواری مادرادامه خواهد بود. همچنین در این حوزه شاهد افزایش تعداد سمن ها نیز بوده ایم.

در ادامه جلسه ،حسین دهجان ،سرپرست جدید معاونت امورفرهنگی و جوانان اداره کل گفت:تشکر می کنم از حسن اعتماد مدیر کل و مجموعه ورزش و جوانان به اینجانب جهت سپردن این مسئولیت خطیر وحساس تلاش خواهم نمود تا به این حسن و ثوق جواب شایسته ای دهم.

جادارد که در اینجا از زحمات جناب حاجیانی در این مدت تشکر و قدردانی کنم و انشا الله در مسیر پیشرفت حوزه جوانان بتوانیم از تجربیات گرانبهای ایشان استفاده نمائیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار