نماینده تام الاختیار وزارت نیرو و معاون مدیر کل بازرسی و مدیریت عملکرد گفت: رویکرد دولت دیدار چهره به چهره است و انتظار این است از تمام ظرفیت های شرکت در راستای ارائه خدمات مطلوب به مراجعه کنندگان استفاده شود تا گره ای از مشکلات مردم باز شود.
کد خبر: ۱۰۵۷۵۰۰
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۴ 21 July 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،مهدی جهانیان در مرکز ستاد ارتباطات نمایندگان صنعت آب و برق در آستانه سفر ریاست جمهوری به استان مرکزی افزود: با توجه به اینکه مراجعه کنندگان امروز به میز خدمت دولت، با نماینده نظام ارتباط برقرار می کنند، شایسته است به نحو مطلوب درخواست های آنها مورد رسیدگی قرار گیرد.
جهانیان یادآور شد: این فرصت بسیار مطلوب است تا گره ای از کار مردم و صنعت آب و برق باز شود.
کریم محرمی راد، مدیرکل توسعه منابع انسانی و آموزش شرکت تخصصی مادر آب و فاضلاب کشورهم گفت:برقراری ارتباط دو طرفه بین وزارت خانه و استان ها، باعث رفع مشکلات نیروهای انسانی می شود.
وی افزود: یکی از رویدادهای دولت، برقراری ارتباط نزدیک با مردم است که از جمله این ارتباطات نزدیک را می توان به برگزاری میز ارتباط مردمی در آستانه سفر ریاست جمهوری به استان مرکزی دانست.
وی اظهار داشت: با توجه به اینکه مجموعه عظیمی از نیروهای انسانی در استان ها مشغول بکار هستند و به طور حتم مسائل زیادی برای رسیدگی وجود دارد که شاید در استان ها برای آنها خوب بیان نشده و یا نیاز دارند مدیران ستادی این مسائل را رصد کرده و پاسخگو باشند و برقراری این ارتباط نزدیک باعث می شود هم نمایندگان شرکت های مادر تخصصی مشکلات را از نزدیک رصد کنند و هم نحوه اجرای فعالیت ها را که از طرف شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در استان ها برای اجرا ابلاغ شده مورد بررسی قرار گیرد.
محرمی راد یادآور شد: برقراری ارتباط دوطرفه باعث ایجاد اعتماد، انگیزه و رفع مشکلات نیروها در استان ها می شود و در مقابل خواسته هایشان پاسخ منطقی دریافت می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار