در سال گذشته ۱۵۲۳ واحد مسکونی مددجویی از انشعابات آب ، برق وگاز رایگان و معافیت از پرداخت اخذ پروانه ساختمانی و عوارض شهرداری بهره مند شدند.
کد خبر: ۱۰۵۰۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶ 13 June 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، مجید مومنی، مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی با اعلام این خبر گفت: خدمات کمیته امداد بر پایه ریشه کن شدن فقر و محرومیت در جامعه به اقشار آسیب پذیر ارائه می‌شود.
وی افزود: تعامل و همیاری سازمان‌ها و ادارات استان موجب شد تا ۱۵۲۳ خانوار ساکن در مناطق محروم از انشعابات رایگان و معافیت از پرداخت اخذ پروانه ساختمانی و عوارض شهرداری بهره مند شوند.
وی با اشاره به اینکه مسکن از مهم ترین ضروریات مددجویان تحت حمایت و از ابعاد توانمندسازی است اظهار داشت: کمیته امداد استان مرکزی در سال گذشته ساخت بیش از دو هزار واحد مسکونی مددجویان را آغاز کرده ، تعدادی در سال گذشته تکمیل و تحویل و مابقی در حال ساخت و تکمیل است.
مدیر کل کمیته امداد استان از تعمیر ۱۱۰۵ واحد مسکونی مددجویی خبر داد و اضافه کرد: در سال گذشته ۹۴۲ مورد مسکن روستایی ساخته و به خانواده های نیازمند تحویل داده شده است.
وی با دعوت از خیران برای مشارکت در ساخت مسکن مددجویان اظهار داشت: خیرین و نیکوکاران می توانند در زمینه های مختلف به منظور مشارکت و کمک به ساخت مسکن نیازمندان با کمیته امداد همکاری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار