هشتمین جشنواره ملی آئین های نمایشی در فرهنگ رضوی به میزبانی شهر یاسوج امشب با اجرای پنج نمایش به ایستگاه آخر می رسد.  
کد خبر: ۱۰۴۹۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷ 08 June 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، امین درخشان با اشاره به برگزاری هشتمین جشنواره ملی آئین های نمایشی در فرهنگ رضوی به میزبانی شهر یاسوج، اظهار کرد: این جشنواره از روز ۱۶ خرداد ماه به مدت سه روز در شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد درحال برگزاری است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حضور گروه های نمایشی از تربت حیدریه خراسان رضوی، میناب بندرعباس، استان بوشهر و استان کهگیلویه و بویراحمد در این جشنواره، افزود: گروه های شرکت کننده در جشنواره آئین های نمایشی از شانزدهم تا ۱۸ خرداد در تالار روباز امام رضا(ع) اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و پارک ساحلی یاسوج اجرا خواهند داشت.

 

وی به برنامه های روز سوم و پایانی جشنواره اشاره کرد و ادامه داد: نمایش «چولی قزک» از تربت حیدریه ساعت 19 در تالار روباز امام رضا (ع) و نمایش «زائر ضریح» از یاسوج نیز همین ساعت در پارک ساحلی یاسوج به اجرا گذاشته می شوند.

 

درخشان افزود: گروه «نشون عاشقی» گناوه ساعت 20 در تالار روباز امام رضا(ع) و گروه «برگی از خورشید» میناب نیز ساعت 20 در پارک ساحلی میزبان علاقه مندان به هنر نمایش است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه گروه «نچ نچک» از یاسوج ساعت 21 در پارک ساحلی یاسوج اجرا دارد، گفت: آئین اختتامیه هشتمین جشنواره ملی آئین های نمایشی در فرهنگ رضوی نیز با حضور مسئولان برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار