هشتمین جشنواره ملی آئین های نمایشی رضوی با حضور استان های خراسان رضوی، بوشهر، هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد امروز دوشنبه در یاسوج آغاز می شود.
کد خبر: ۱۰۴۸۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰ 06 June 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست هماهنگی کمیته های برگزاری جشنواره ملی آئین های نمایشی در فرهنگ رضوی، در یاسوج اظهار داشت: هشتمین جشنواره ملی آئین های نمایشی در فرهنگ رضوی به میزبانی استان کهگیلویه و بویراحمد بعد از دو سال وقفه کرونا در شهر یاسوج برگزار می شود.

امین درخشان با بیان اینکه این گروه ها از ۱۶ لغایت ۱۸ خرداد ماه اجرا خواهند داشت، افزود: یک گروه از تربت حیدریه خراسان رضوی، یک گروه از میناب استان هرمزگان، یک گروه از گناوه استان بوشهر و دو گروه از استان کهگیلویه بویر احمد در این جشنواره حضور دارند.

وی تاکید کرد: گروه ها از ۱۶ خرداد ماه وارد یاسوج مرکز استان شده و شب ها از ساعت ۱۹ اجرا خواهند داشت و هر گروه در هر شب ۲ اجرا خواهند داشت.

درخشان ابراز داشت: اجراهای هشتمین جشنواره ملی آئین های نمایشی در فرهنگ رضوی در سالن تئاتر روباز امام رضا علیه السلام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و پارک ساحلی شهر یاسوج خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد خواستار همکاری و انسجام لازم در زمینه برگزاری باشکوه این جشنواره شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار