ممبینی گفت: در هشتمین جشنواره ملی آئین های نمایشی در فرهنگ رضوی یک گروه از تربت حیدریه خراسان رضوی، یک گروه از میناب استان هرمزگان، یک گروه از گناوه استان بوشهر و دو گروه از استان کهگیلویه و بویراحمد حضور دارند.
کد خبر: ۱۰۴۸۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۱ 01 June 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، عالمه ممبینی امروز در نشست کمیته های هشتمین جشنواره ملی آئین های نمایشی در فرهنگ رضوی به میزبانی استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: هشتمین جشنواری سراسری آئین های نمایشی در فرهنگ رضوی بعد از حدود سه سال وقفه به دلیل شرایط کرونایی جامعه خرداد ماه جاری در یاسوج برگزار می شود.

مدیر اجرایی و نماینده بنیاد فرهنگی، هنری امام رضا (ع)در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این دوره به جهت بالابردن سطح کیفی، آثار برگزیدگان دوره های قبلی این جشنواره ملی مورد برررسی قرار گرفت و گروه های برتر انتخاب و معرفی شدند.

وی یادآور شد: در هشتمین جشنواره ملی آئین های نمایشی در فرهنگ رضوی یک گروه از تربت حیدریه خراسان رضوی، یک گروه از میناب استان هرمزگان، یک گروه از گناوه استان بوشهر و دو گروه از استان کهگیلویه و بویراحمد حضور دارند.

ممبینی با اشاره به اینکه این گروه ها از 16 خرداد ماه جاری وارد شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد شده و شب ها اجرا خواهند داشت، هر گروه شب ها به صورت جداگانه در سالن تئاتر روباز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و پارک ساحلی اجرا خواهند داشت.

مدیر اجرایی و نماینده بنیاد فرهنگی هنری امام رضا (ع)در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای برگزاری مطلوب این جشنواری سراسری کمیته های مالی، پشتیبانی، حراست، مستندسازی، تبلیغات و اطلاع رسانی و کمیته اختتامیه فعالیت خود را آغاز می کنند.

شایان ذکر است، هشتمین جشنواره ملی آئین های نمایشی رضوی از سری برنامه های بیستمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) بوده که از تاریخ ۱۶تا ۱۹ خرداد در مرکز یاسوج برگزار می شود.

بیستمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا علیه السلام از دهه کرامت سال جاری به مدت یک سال در بخش های مختلف به میزبانی استان های کشور به صورت ملی و بین المللی برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار