معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: دانشگاه های علوم پزشکی اراک و زنجان تفاهمنامه ای برای راه اندازی رشته ی بین الملل واحد داروسازی امضا می کنند.
کد خبر: ۱۰۴۶۴۹۶
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۶ 23 May 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر عباس علیمرادیان افزود: چندین سال است که دانشگاه علوم پزشکی اراک به دنبال تاسیس و راه اندازی این رشته است که در این راه پس از فراز و نشیب های فراوان این امکان فراهم شده است.
وی یادآورشد: به دلیل وجود بیش از ۵۰۰کارخانه و واحد صنعتی سلامت محور در استان و ظرفیت های دیگر در استان، راه اندازی این رشته می تواند هم به صرفه و هم مثمر ثمر باشد.
وی تاکید کرد: به دلیل تکمیل ظرفیت رشته و فارغ التحصیلان داروسازی عملا امکان اضافه شده دانشکده ای دیگر وجود ندارد و به همین دلیل مصوبه ی شورای گسترش، راه اندازی واحد بین الملل و تحصیل دانشجویان خارجی در اراک بود.
وی تاکید کرد: یکی از مصوبات این شورا این بوده است که تفاهمنامه ای با دانشکده های داروسازی که حداقل ۳دوره فارغ التحصیل دارند به امضا برسد که می توانستیم با دانشگاه های علوم پزشکی اصفهان، همدان و زنجان به تفاهم برسیم که با توجه به استقرار دانشگاه علوم پزشکی اراک با زنجان در یک گروه و کلان منطقه، تصمیم گرفته شد این تفاهمنامه با دانشکده داروسازی زنجان به امضاء برسد.
دکتر علیمرادیان اضافه کرد: مکاتباتی پیش از عید با زنجان انجام شده و پس از رفع ابهامات و بازدیدهای معمول هر دو طرف از زیرساخت های یکدیگر این تفاهمنامه امضا و واحد بین الملل دانشکده ی داروسازی در اراک رسما کار خود را آغاز خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار