پس از هفته ها خانه بدوشی تیم فوتبال نساجی، باشگاه نساجی از سازمان لیگ درخواستی گرد که بازی خانگی در ورزشگاه ساری برگزار شود ولی سازمان لیگ مخالفت کرد!
کد خبر: ۱۰۴۶۴۶۴
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸ 23 May 2022

به گزارش تابناک مازندران، سازمان لیگ برتر فوتبال با ارسال نامه ای با میزبانی نساجی در آخرین دیدار خانگی در ورزشگاه شهدای ساری مخالفت کرد.

بخاطر سنگ پراکنی هواداران تراکتور، هواداران نساجی محروم شدند؟+ پاسخ سازمان لیگ
 

 باشگاه نساجی در روزهای گذشته درخواست میزبانی دیدار نهایی لیگ برتر را در ورزشگاه شهدای ساری به سازمان لیگ ارائه کرد. در جواب اما سازمان لیگ (طبق تصویر پیوست)، ایراداتی را به همراه رد درخواست میزبانی برای باشگاه نساجی و هیئت فوتبال مازندران ارسال کرد. بندهایی که به نظر می‌رسد ماموری نامرئی از جزییات ورزشگاه شهدا در اختیار سازمان لیگ گذاشته است. البته بعضی از بندهای این نامه به سرعت قابل برطرف کردن هستند. اما بعضی بهانه‌های نه چندان قابل قبول در بازی پایانی لیگ که احتمالا هواداران تراکتورسازی هم از حضور در آن محروم هستند برای هواداران نساجی قابل قبول نیست. مدیرکل ورزش و جوانان استان به همراه رئیس هیئت فوتبال و مدیرعامل نساجی باید با تعامل و سرعت مناسب این مشکلات را رفع کنند تا بعد از این فصل پر فراز و نشیب و مملو از اشک و لبخند حداقل پایانی شیرین داشته باشد

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار