امروز به مناسبت دهه فجر 28 پروژه با حضور معاون عمرانی استاندار و مدیران کل و شهرستانی در سطح شهرستان و روستاهای حومه ، در حالی کلنگ زنی و افتتاح شد که عدم حضور نماینده مردم شهرستان گچساران در این برنامه ها مورد توجه بود.
کد خبر: ۱۰۲۷۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۶ 06 February 2022

افتتاح و کلنگ زنی28 پروژه در سطح شهرستان به مناسبت دهه فجر / غیبت نماینده شهرستان گچساران در افتتاح پروژه های شهرستان + تصاویر

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، امروز به مناسبت دهه فجر 28 پروژه با حضور معاون عمرانی استاندار و مدیران کل و شهرستانی در سطح شهرستان و روستاهای حومه ، در حالی کلنگ زنی و افتتاح شد که عدم حضور نماینده مردم شهرستان گچساران در این برنامه ها مورد توجه بود.
این پروژه ها شامل بازدید از طرح تامین آب شهرک گلخانه ای ناصر اباد،افتتاح طرح کاهش تلفات شبکه برق روستای ابریگون،کلنگ زنی پروژه احداث پارک و افتتاح چمن مصنوعی در روستای گناوه ،افتتاح پروژه ساماندهی و هوشمند سازی چهار راه سیمرغ،افتتاح سالن چند منظوره مدیریت بحران و افتتاح ساختمان پلی کلینیک تخصصی تامین اجتماعی که مجموعا با اعتباری بالغ بر 115 میلیارد تومان می باشد.

گچساران

اصلاح و بهینه سازی شبکه برق 38 روستا در گچساران

یکی از این پروژه های که امروز توسط اداره برق در روستای ابربگون افتتاح شد طرح کاهش تلفات شبکه برق رسانی بود .
مدیر عامل شبکه برق استان در آیین افتتاح این مراسم گفت:شهرستان گچساران به دلیل آلایندگی نفتی و شرایط آب و هوایی تلفات و نوسانات زیادی در شبکه سیمی به دلیل فرسودگی داشت که خوشبختانه بحث تبدیل سیم می و جمع آوری آن به کابل خود نگهدار در دستور کار قرار گرفت که در این راستا از ابتدای سال ۴۰۰کیلومتر شبکه سیمی در ۲۰شهر استان عملیاتی و بخش عمده آن در دهه فجر امسال افتتاح شد.
معتمدی زاده از اصلاح و بهینه سازی شبکه برق ۲۵۰ روستا در سطح استان خبر داد و افزود:در شهرستان گچساران هم ۳۸روستا در بحث اصلاح و بهینه سازی و تبدیل سیم به کابل و ۷نقطه مرکز شهر در این بخش انجام گرفته است.
وی از واگذاری ۱۳۹نیروگاه خورشیدی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۳۹۰میلیون تومان به خانوار های عشایر خبر داد و اظهار داشت:تعداد پروژه های افتتاحی به مناسبت دهه فجر ۷ پروژه با اعتبار ۱۶میلیارد تومان و تعداد کلنگ زنی ها ۸پروژه با اعتبار ۶میلیارد تومان در شهرستان گچساران خواهد بود.

گچساران

پارک ۸۰۰متر مکعبی روستای گناوه در دهه بنیاد افتتاح می شود

ریس بنیاد مسکن و انقلاب استان در کلنگ زنی آیین احداث پارک و جداره سازی روستای گناوه لری گچساران گفت:با توجه به تعداد زیاد خانوار های این روستا و منطقه گردشگری آن ، پارکی به وسعت ۸۰۰متر مکعب با اعتباری بالغ بر ۱۰میلیارد ریال کلنگ زنی و تا دهه بنیاد که ۲۱فرودین می باشد افتتاح و به مردم این روستا اهدا خواهد شد.

افتتاح و کلنگ زنی ۹۳۰میلیارد تومان پروژه در سطح استان
معاون عمرانی استانداری استان در سفر یک روزه خود به شهرستان جهت افتتاح و کلنگ زنی برنامه های دهه فجر گفت:تمامی خدمات نظام جمهوری اسلامی باید به مردم گفته شود و مردم نظاره گر این خدمات باشند و ما هم باید کمی و کاستی ها را بپذیریم و برای رفع آن تلاش کنیم.
حاجی زاده از افتتاح و کلنگ زنی ۹۳۰میلیاردی پروژه ها در سطح استان خبر داد و افزود: امروز در حوزه گچساران ۲۸پروژه افتتاح و کلنگ زنی داشتیم که از این تعداد ۱۸پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۰۰میلیارد تومان افتتاح و ۱۰پروژه با اعتباری ۱۵میلیار تومانی کلنگ زنی شد.
وی افتتاح این پروژه ها را گوشه ای از خدمات نظام جمهوری اسلامی به مردم دانست و بیان کرد:تمامی ماحصل کاری که در دولت انجام می شود به واسطه هماهنگی بین مدیران ،استاندار و نمایندگان مجلس برای پیگیری مطالبات مردم در منطقه می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار