سرمربی شاهین شهرداری مطرح کرد
کد خبر: ۱۰۲۴۵۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۱ 28 September 2015
تابناک بوشهر: سرمربی شاهین شهرداری: هواداران مثل هميشه به عنوان يار دوازدهم شاهين شهرداری خواهند بود

به گزارش تابناک بوشهر به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر؛سرمربی شاهین شهرداری: هواداران مثل هميشه به عنوان يار دوازدهم شاهين شهرداری خواهند بود.

علي اصغر كامياب سرمربي تيم شاهين شهرداري بندر بوشهر گفت: شاهين شهرداري بندر بوشهر چهارشنبه هفته جاری در ورشگاه شهید بهشتی به مصاف تيم فولاد ب اهواز مي رود.

وي در ادامه ضمن اشاره به زمان بر  شدن انتقال سهميه تيم شاهين به شهرداري بندر بوشهر خاطرنشان كرد: با توجه به زمان بر شدن انتقال سهميه از تربيت ايلام به شاهين شهرداري بوشهر ديشب موفق شديم با بازيكنان اين تيم قرارداد ببنديم.

كامياب افزود: با وجود اينكه در لحظه آخر تيم را بستيم موفق شديم حدود ۸۰ درصد بازيكنانمان را از رده هاي ۲۰ تا ۲۷ سال انتخاب و گزینش کنیم .

وي تصريح كرد: حمايت تماشاگران از تيم در مسابقات مي تواند فقدان اردو و تداركات ما را جبران كند.هواداران مي توانند مانند هميشه به عنوان يار دوازدهم شاهين روحيه تيم را افزايش داده و در پیروزهای شاهين شهرداري شريك باشند.

سرمربي شاهين شهرداري بندر بوشهر ادامه داد: اميدواريم كه بتوانيم هر چه سريعتر تيم را هماهنگ كنيم و تا نيم فصل هم بتوانيم شاهين شهرداري بندر بوشهر را به اردو ببريم.

وي در پايان گفته هاي خود كادر مربي گري تيم را يك كادر كاركشته و با تجربه دانست و خاطرنشان كرد: آقايان سهراب بختياري آزاد در سمت سرپرست تيم،عبدالرضا بازياري و حسين دشتي در سمت مربي، محمودرضا بحريني در سمت مربي دروازه بان هاي تيم، حسن حيدرپور مربي بدن ساز تيم و حسين احمدپور با سمت تداركات تيم را در كنار اينجانب كه افتخار سرمربي گري تيم شاهين را بر عهده دارم حضور دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار