تابناک-مجتبی انصاری به عنوان دبیرستاد امربه معروف و نهی از منکر شهرستان پارسیان معرفی شد.
کد خبر: ۱۰۱۴۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۲ 08 December 2021

به گزارشناک تاب هرمزگان: معارفه دبیر ستاد امر به معروف و نهی ازمنکرشهرستان پارسیان با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکترحسن کریمی دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر هرمزگان و حجت الاسلام والمسلمین بارانی امام جمعه و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان پارسیان برگزار گردید.

 حجت الاسلام والمسلمین دکتر کریمی با تشریح واولویت بندی  وظایف اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: تعیین سیاست‌ها و خط مشی‌های اساسی در زمینه ترویج و اجرای امر به معروف و نهی از منکر، زمینه سازی جهت مشارکت همه جانبه آحاد مردم و دستگاه‌ها وحمایت همه جانبه از اقدامات قانونی آمران به معروف و ناهیان از منکر و تدوین راهبرد‌های آموزشی برای سطوح مختلف جامعه آموزش و پژوهش و تحقیق در خصوص فریضتین و ترویج گسترش فرهنگ آن عنوان کرد.

دکتر کریمی در راستای تبیین قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر بیان داشت: مجازات اشخاصی که مبادرت به اعمال مجرمانه نسبت به آمر به معروف و ناهی از منکر نمایند، قابل تعویق، تخفیف، تعلیق نیست و قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر در ۲۴ ماده تصویب شده است تا شرایط را برای احیای معروفات و از بین بردن منکرات مهیا کند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی ازمنکرهرمزگان با اشاره به فعالیت مطالبه گران به منظور شناسایی، بررسی و ارائه مشکلات موجود در سطح جامعه بیان کرد: نقش دستگاه قضایی به منظور حمایت از مطالبه گران بسیار حساس و قابل توجه است چراکه در صورت احساس امنیت در نزد مطالبه گران می‌توان خیلی از مشکلات موجود را برطرف کرد.

دکتر کریمی در خصوص  لزوم همراهی و همکاری همه مجموعه‌های حاکمیتی و دولتی درراستای رسیدن به اهداف ستاد  افزود: برای از بین بردن منکرات در جامعه همکاری تمام دستگاه‌ها با ستاد امر به معروف و نهی از منکر ضروری و همه باید پای کار باشند.  

حجت الاسلام والمسلمین دکتر کریمی  با اشاره به آسیب‌ها و رصد منکرات موجود در همه سطوح شهرستان و مقابله با شیوع و گسترش آن بویژه منکرات حوزه اقتصادی صنعتی و گردشگری و ساماندهی سواحل شهر اشاره کرد و گفت: مقابله با منکرات و توسعه معروفات در راستای توسعه ارزش‌های دینی و اسلامی از وظایف مهم ستاد  امر به معروف و نهی از منکرمی باشد

در پایان این مراسم مجتبی انصاری به عنوان دبیرستاد امربه معروف و نهی از منکر شهرستان پارسیان معرفی گردید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار