فرماندار گناوه:
فرماندار گناوه گفت: بیش از چهارهزار فروشگاه و یک‌هزار شناور در شهرستان گناوه فعالیت دارند و تلاش می‌شود با یک عزم جدی در برطرف کردن مشکلات گام‌های موثری برداشته شود.
کد خبر: ۱۰۰۱۲۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹ 24 September 2015
تابناک بوشهر: عبدالنبی یوسفی در نشست بررسی مشکلات صاحبان شناورهای تجاری و صیادی شهرستان گناوه با بیان اینکه این شهرستان دارای ظرفیت‌های مهمی در حوزه دریا و دریانوردی است اظهار داشت: شهرستان ساحلی گناوه با داشتن سواحل زیبا درخلیج فارس دارای ظرفیت‌های مهمی دربخش صید و صیادی، تجارت دریایی،  ورزش‌های آبی و گردشگری دریایی است.

وی با بیان اینکه توسعه بندر گناوه با دریا گره خورده است تصریح کرد: اقتصادی مردم این شهرستان با دریا و دریانوردی است بگونه‌ای که ارتزاق و تامین معیشت 70 درصد مردم شهرستان گناوه با دریا و مبادلات مرزی خارجی دریایی است.

فرماندار شهرستان گناوه با بیان اینکه یک‌هزار شناور از این طریق در شهرستان گناوه فعالیت دارند افزود: اکنون بیش از چهار هزار فروشگاه و یک‌هزار شناور در شهرستان گناوه فعالیت دارند و تلاش می‌شود با یک عزم جدی در برطرف کردن مشکلات گام‌های موثری برداشته شود.

یوسفی با اشاره به اینکه استاندار بوشهر تاکید ویژه‌ای برای حل مشکلات دریانوردان استان بوشهر دارد  گفت: باتوجه به مسائل و مشکلاتی که لنج‌داران شهرستان گناوه با آن مواجه هستند در راستای سفر استاندار بوشهر به گناوه این نشست برای حل مشکلات برگزار شده است.

نمایندگان لنج‌داران و صیادان شهرستان گناوه، گران شدن سوخت در سفرهای دریایی، طولانی بودن نوبت تخلیه ، کمبود زیرساخت‌های بندری ازجمله اسکله و حوضچه برای پهلوگیری، تخلیه و بارگیری، کمبود فضا برای مبادلات تجاری از جمله مشکلات  خود اعلام کردند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار