معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: بوشهر از جمله استان‌های اول در زمینه‌های خود اشتغالی و کسب‌وکار بانوان است و این امر بر لزوم توجه بیشتر به این حوزه، صحه می‌گذارد.
کد خبر: ۹۹۹۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸ 08 October 2021

انسیه خزعلی پیش‌از ظهر امروز در نشست با بانوان فرهیخته، ورزشکاران، کارآفرینان و نخبگان استان بوشهر اظهار داشت: رایزنی‌هایی با وزیر جهاد کشاورزی صورت گرفته و مقرر شده تسهیلاتی در این خصوص اهدا شود که با اهدای این تسهیلات، بخش زیادی از کسب‌وکار بانوان در زمینه کشاورزی، آبزیان و صنایع‌دستی مرتفع می‌شود.

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده افزود: استان بوشهر را نباید هرگز محروم خواند چرا که ثروت واقعی این استان به غیر از نفت و گاز داشتن سرمایه‌های انسانی به ویژه در بین بانوان است.

وی خاطرنشان کرد: بوشهر از جمله استان‌های اول در زمینه‌های خود اشتغالی و کسب‌وکار بانوان است و این امر بر لزوم توجه بیشتر به این حوزه، صحه می‌گذارد.

این مقام مسؤول تصریح کرد: کمبود بودجه از جمله عوامل اصلی مشکلات موجود نه تنها در استان بوشهر بلکه در سطح کشور است؛ امید می‌رود با حل مشکلات اقتصادی، بسیاری از معضلات حوزه بانوان مرتفع شود.

خزعلی ضمن تاکید بر لزوم توجه به کرامت انسانی ادامه داد: بازنگری‌هایی هم در قوانین و هم در اجرای آنها باید صورت گیرد تا خلاهای موجود در این بخش نیز جبران شود.

به گزارش فارس، نگاه مردانه به کسب و کار، بیمه بانوان روستایی و نبود پوشش درمانی، موانع بانکی در دریافت وام های خوداشتغالی، مشکلات پیش پای بانوان روستایی جهت صادرات محصولات تولیدی، نبود حمایت بیمه ای از رزمندگان، لزوم تصویب لایحه حمایت از زنان در پرونده های قضایی و مشکلات عدیده پیش روی جامعه بانوان خبرنگار این استان از جمله مسائل مطرح شده در این نشست بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار