در آیینی که به همت مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر برگزارشد از ورزشکاران بسیجی این استان تجلیل شد.
کد خبر: ۹۹۸۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷ 04 October 2021

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در این مراسم بیان کرد: ورزش‌های همگانی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در رشته‌های گوناگون، رشد و پیشرفت چشمگیری داشته است.

سردار علی رزمجو با اشاره به اهمیت ورزش در ابعاد مختلف افزود: توجه به مقوله ورزش در رشته‌های مختلف، برای نظام جمهوری اسلامی ایران، تولید قدرت می‌کند که این قدرت در فکر، بازوان، اعضا و جوارح ورزشکاران قدرتی در راستای دفاع از دستاورد‌های انقلاب اسلامی است.

مسئول مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر نیز گفت: امسال بیش از ۵۰۰ برنامه ورزشی به مناسبت هفته بزرگداشت دفاع مقدس در پایگاه‌ها، حوزه‌ها و نواحی مقاومت و سپاه استان برگزار شده است.

روح الله فرزین افزود: این مسابقات در ۲۵ رشته مختلف و با مشارکت بیش از هزار و ۸۰۰ نفر از بسیجیان با همکاری ادارات ورزش و جوانان و سازمان بسیج ورزشکاران استان برگزار شده است.

وی عنوان کرد: در کنار مسابقات و برنامه‌های ورزشی، برنامه‌های فرهنگی متنوعی نیز به همت جامعه ورزشی بسیج در سراسر استان اجرا شد که دیدار با ۳۶ خانواده شهید، غبارروبی و عطرافشانی گلزار مطهر شهدا، تجلیل از پیشکسوتان عرصه ورزش و اهدای خون از مهم‌ترین این برنامه‌ها بود.

مسئول ورزش بسیج سپاه امام صادق (ع) بوشهر بیان کرد: در هفته بسیج، بوشهر میزبان مسابقات تیر و کمان کشور و کشتی استان است که تلاش می‌شود این مسابقات با همکاری بسیجیان به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

در این آیین ضمن قدردانی از ۲۶ برگزیده و عوامل اجرایی مسابقات ورزشی بسیج در هفته بزرگداشت دفاع مقدس، از خانواده شهید محمد جمادی شهید شاخص ورزش سال ۱۴۰۰ نیز تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار