در آستانه هفتم مهرماه روز آتش نشانی و ایمنی، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با حضور در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بندر بوشهر، ضمن بازدید از این ایستگاه، با کارکنان آتش نشانی دیدار و از زحمات آن‌ها قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۹۷۲۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۸ 28 September 2021

آیت الله صفایی بوشهری در این بازدید با گرامیداشت روز آتش نشانی و تبریک این روز به تمامی آتش نشانان اظهار داشت: همه قدردان این عزیزان هستند و آتش نشانان در نزد مردم دارای احترام، ارج، بزرگواری و ارزش بسیار هستند.

وی با بیان اینکه آتش نشانی مایه نجات، امید و آرامش جامعه در بحرانی‌ترین شرایط است افزود: در مواقع بروز حادثه و آتش، اولین جایی که نگاه مردم به آن است و به آن امید دارند، مراکز آتش نشانی است.

آیت الله صفایی بوشهری گفت: در مواقع بروز حادثه، آتش نشانان مثل فرشتگانی نجات بخش ورود پیدا می‌کنند و مردم را از آن بحران از حیث مالی و جانی نجات می‌دهند.

وی با اشاره به برخی مشکلات و کمبود‌های آتش نشانان بیان کرد: از مسئولین تقاضا دارم به آتش نشانان عزیز از جهت حقوق و مزایا، تسهیلات و امکانات رفاهی و اسکان رسیدگی شود و همچنین ایستگاه‌های آتش نشانی نیز به امکانات، تجهیزات و ماشین‌های آتش نشانی با آخرین استاندار‌ها مجهز شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار